Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Tuesday 22 May 2012

一颗泄了气但又被吹回气的气球。XD



 
赞美主!
宝贝部落,妈咪又回来啦~
很累很累很emo很emo的心情被风吹得远远的。
因为我最爱的上帝为我带来了一块好好吃的dark chocolate.
谢谢ikea, 我的dreamhouse改天要建在你隔壁啦啦啦~

我人间蒸发了三天两夜。
这种把烦恼不安惆怅忧愁都留在学校,只把快乐兴奋期待和愉悦一并带着去旅行的感觉。
我爱!=)
虽然还是有不舍,因为啊一日不见隔三秋夕,三日不见如隔九秋的感觉很无奈。
正所谓,小别胜新婚,想念是会呼吸的痛,而思念是一种病。/.\
啊哈哈哈我快要笑死了,可以不要酱文艺吗你?XD
好好好,我收敛一下。=P

第一天。阳光美少女?=)
这一次的出游记是和系友们一起共度的。
在巴士上的三八差点没把我的肚皮给笑破,哈哈!
可是我真的要说声抱歉咯,要你们逗我笑又要体谅我的好朋友到访,帮我拿这拿那个的。
感谢上帝,给我这几个好好好好好的系友。
谢谢你们,我好喜欢你们!=) 
heheee. 我的beelay的眼罩 =)

第二天。请叫我英伦风帅气小男生!XD
the bamboo house.

我的新鞋!
我的酒窝在以上两张照片显得特别明显。
其实我是在用笑容包装着忧愁的。
哈哈哈emo个大头鬼啦你。
唉,根本就是嘛。
旅行就旅行啦,好朋友你来拜访干什莫?= ^ =
整个虚脱到不行,还要攀山越岭上山下海来个jungle trekking。
幸好一夜好眠帮我把忧郁都驱走了,上帝我好爱你!♥

 第三天。我是气质女设计师!=P


对于这间showroom,我无言。简直就是我杯茶。XD
第三天是我最最最最最最最最 X 1000000000000个最开心的一天。
因为我们来到了ikea!
我只能说,上帝。我对室内设计真的很很很喜欢啦,爱不释手的喜欢啦。
怎么办?我是一个建筑系学生,是不能移情别恋或者一脚踏两船的。
大哭当中。 T.T
冷静!!!!!专注该专注的,其他都别想!
好。祷告祈求上帝最后给我最适合的啊啊啊啊!=) 
来来来,最后写感言。
哈哈,我又真又活的上帝。
赞美你赐的恩典,有你同行就是不一样。
这么一个脆弱胆小受了委屈却不敢说出口最后被prince慢慢感化才肯透露一点点的我,能获得你的爱,真幸福。
还有还有,偶尔帮我敲一下那位慢热到不行的prince的大头好吗?
让他来个360度的热情也不错。
哈哈,共度一周快乐!
我觉得一周‘年’比较好听hor有没有?
hmmmmmm,慢慢等吧,38的!
路还长得很呢,脚踏实地一步一步地走吧!
专心啦wan joey。
加油自己,加油我最爱的你。 ♥


with tonnes of thousands of love, joey. ♥



No comments:

Post a Comment