Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Thursday 10 May 2012

甜甜的点缀。

woo.hoo我的部落!
有没有想妈咪啊?
我超想念你这个宝贝的啦~ =)
赞美最亲爱的上帝,这两天的恩典不但够用,还绰绰有余。
大爱!


我记得,曾几何时我曾在部落里发过这张图。
那时我说,女生不可以为了取悦男生才变漂亮。
而应该是为了让自己有满满的快乐,而努力勇敢地增进自己,不论内涵或外型。
我爱上帝,也很感谢上帝。
就算之前的路多难走,回忆有多难堪,伤痛有多么的入心入肺。
上帝还是把我所祈求的都给了我。
一点,一点地灌溉着这么一个微不足道的我。
哈,是啊。
人在伟大的神面前,怎么说都是渺小的。
这创造宇宙万物的上帝,还愿意来打理我的日常生活点滴。
我是真的很感动到痛哭流涕啦。T.T
heheee, AMEN! =)

上图书馆的心情总是喜悦的。
那种一个人坦荡荡坐在很很很冰冷的地板上忘我地看书的感觉,我喜欢。
嗯, 这星期又有新任务了。
设计梦想中的房子。=)
来来来,大家快快幻想一下几十年后的dream house 是怎样的。
因为啊,有幻想就有梦想,有梦想就会努力实践啊!
yeah!我要继续我的浪漫唯美风啦啦啦。哈哈! 
虽然现在还在设计的初期阶段,但我相信我一定会把它做好的!
大家一起期待dreamhouse的诞生吧!\(^.^)/

那天系友们问我。
喂joey,你不是很忙的咩? 
还有心情写blog,post照片还做买一大堆无聊的事情。
哈哈我都快要笑死了。
然后我就很有哲理(都说我有文艺气息的啦^.<)的回答说。
嗯同学你这个问题问得真好。
对我而言呢,忙碌不是迷茫的茫,而是要完成上帝所指示的事情,并且要做好。
而这一些在你眼里看起来无聊的事情,则是我生活上的小点缀,小饰品。
是我生活上必备而且是不可或缺的。
没有了它们,我就好像少了一些些的振奋剂,不能如愿地完成那些忙碌了。
明白?(顺便给一个很博士的样子=^=)
然后一片寂静。
...........................哦你赢了。
哈哈哈!
对啊,我真的可以因为一些小东西而快乐上一整天。
和系友呆在一起的感觉真好!=)
上帝,我爱你!

mr. right, 你真的很o.m.g的可爱。
哈哈,怎么可以像个小男孩一样那么单纯又无聊啦?
可是换一个角度又突然变得很有哲学很成熟又很像很厉害酱。哈哈‘很像’。
嗯,我好喜欢heart-to-heart talk!
原来真的是这种感觉,我这块胖胖的乳酪就快要被融化了。
哈哈哈哈,花痴发够了没啦你?/.\
谢谢你,总在我很懊恼很懊恼又很emo很emo的时候跳出来。
让我看见上帝是爱我的。^.<
好了好了好了,我这个年纪承受不起糖尿病高血压的风险。
不要再喂我吃这么甜到腻的糖果了啦啦啦~
(大家不要讨厌我,我没有要炫耀的意思。T.T)
嗯,顺其自然。
加油!!=3 

with lotsa love, joey.




No comments:

Post a Comment