Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Friday 18 May 2012

我们,加油。:)

在这睡得不够却被室友以为我睡迟而被吵醒的早晨,我要说声,早安部落!:)
这次是带着满满的幸福和甜死人不偿命的心情回家的。
我的窝,我的避风港,我抒发的好地方,你好!
正所谓,一日不见如三秋夕。
部落,我们已经如隔九秋不相见了啦啦啦啦。/.\
嗯,那我就慢慢细数这几天的小恩典好了。






第一件事,我的文娱演出。
我好爱好爱我们这几个三八的组合,真的很大爱。
因为啊,从一开始不被看好,再被批评到被逼到后台默默哭泣,接着开始看到希望和转机,最后很满足很享受这个舞台。
我真的学习了好多好多。
学习不能放弃,不能绝望,要时时仰望神,交托一切顺遂不顺遂于祂,以及要尽自己最最最大的能力和凡事都把荣耀归于主。
感谢上帝,你又把我活过来了。
我是属于舞台的,我的灵我的魂和我的全人。我真的很喜欢站在大舞台表演的那份感动。
acapella,这一个我们从一窍不通到现在连说话都会穿插好多sound effect的新东西。
你好,我们终于成为好搭档了。=)
真心赞美,我的阿爸父神。


你好,我的prince。
套话剧很俗的一句话,这种感觉是我从来都不曾拥有过的。
而这么一个渺小的我,总是被很多不确定很多无关痛痒的小东西来左右已经肯定了的感觉。
真的很想把自己给碎尸万段万劫不覆算了,笨脑袋!= ^ =
但赞美主,您所拣选的,正是您所称心的,正是您认为最适合我的。
所以我必不担忧,且更心安地走上你为我安排的漫漫长路。
前方藏着什么荆棘困难挫折我不知道。
但我深信携手共度这个成语,只要紧紧握着,眼神坚定加上心思像扎了根一样的稳固。
我怕什么?我还需要担忧什么?
=) 嗯,心灵平静地敲着键盘,上帝仿佛就在身边守护着,耶!



所以,我们都是彼此的奇妙恩典。
这恩典,用不了三言两语来形容啊啊啊啊啊。
一时摸不清脑袋一直问一直问为什么是我,一时又很清醒的告诉自己是就是啦,有时四目相投了好久好久也解释不了,只能用傻笑来带过,有时又很认真的说出被上帝拣选的理由,hit中彼此的criteria。
哈哈,很可爱对不对?
每次回想起来都会心一笑地摇摇头,然后告诉自己这不是梦。
wanjoey,你没有做梦,这是现实!=)
那我应该要很自豪地说,princess找到prince了!WOOHOOO!
自恋又三八,真的以为自己有那种气质哦?
哈哈哈哈,你管我。=P

 
有时爱能包容一切,包括许多大大小小里里外外看得见看不见存在不存在知道不知道的不完美。
因为,你值得。=)
此刻的感觉很强烈,很确定也很真实。
不是一时冲动不是过眼云烟更不是闹着玩的。
我的prince,感谢主让我在二十岁的这年遇上你。
十八太年轻不懂事,二十二可能有些过度成熟而不能陪你放任放肆。
二十,刚刚好。
我的prince,感谢主让你在二十二岁的这年碰上我。
看的东西比我多,懂的事情比我清,能带领我,能呵护且灌溉着这么一个任性又粗心的我。
你的二十二,真好。
路,还很长。
我们,慢慢地走。
上帝爱你,我也爱你。♥

With lots lots lots of love. Joey ♥

2 comments: