Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Saturday 1 December 2012

最后的话,给你。

每一次所发生的事情,都会令这么一个任性的自己摸不着头绪。
可能这是祂要让祂的孩子们成长的方式。
可能我还看不见还听不懂,但我知道,这是对我们彼此最好的方式。
这一刻,我深深地明白,什么是对一个人最好的爱。
那不是占有,不是什么牺牲或奉献。
那是成全。
那是让彼此展翅高飞,让彼此都拥有快乐和自由。
那是就算彼此很爱很爱也得忍痛放手的时候。
那是就算心里再多不舍脑袋再多为什么也得离开的一刻。
只要坚信,那万能的上帝还在掌控一切,心里的伤会一点点的被抹去吧。
还需要好多时间,才能坦然的接受,这是一个事实。
无法回避,这一放了手真的很痛。
握得再紧,抱得再近,终究,我们还是走远了。
但是喜悦的,眼泪是喜悦的。
没有什么口出恶言还是泼妇骂街,都说最后都是理智取胜了。
很多事情,我们束手无策,无能为力。
但我相信,我们都变得更好了,不是吗?
谢谢你,让我觉得爱着一个人原来可以那么有耐性。
要知道我真的是一个很急的人啦。
换作是以前,可能我房里的杯子盘子可能要换上几十个了,哈哈。
然后,我真的很欣赏你,真的真的很欣赏。
不是不爱了,只是,我们不能一起走到最后而已。
那道曾经一起幻想的风景,好美。
那些陪着你熬夜互相勉励成长的画面,还历历在目。
那些你为我的表演加油我支持你的演出的快乐,好像才转眼发生。
那些相遇相识相爱然后相恋的美好,很真实的存在着。
那些霸道男和小女子之间好气又好笑的点滴,要怎么忘记?
对不起,我不能和你一起完成那说好的。
一辈子,幸福难不难。
难,很难很难。
但没关系的,心痛是很痛,但日子还是得过。
我们都要加油,要为主做盐做光,做祂最信服的仆人。
期待哪一天,我们真的能成为一对相知相惜的好知己。
我懂你的脆弱,你懂我的故作坚强。
挥一挥手,感谢主让我在这美好的二十遇上你。
这半年说长不长,说短却已足够细细品味一辈子。
谢谢你爱我,也谢谢主让我爱你。
在未来前方的路,别忘了擦干眼泪,拍拍身上的尘土。
不再是为我们,而是为各自的前程奋斗吧。
我相信我可以,我也相信你可以,因为我们那共同拥有的全能之父,可以。
加油,霸道的男生,你一直都是我的骄傲。
请让我最后一次这样叫你,这一辈子再也不会遇上的那么特别的人。
给你最后的这份爱,叫成全。
给你,我的奇妙恩典。

No comments:

Post a Comment