Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Monday 10 December 2012

仈 · 记

有一天,我也要做这样的生日请柬!:D
又换了新布景。
原谅我把自己的脸看厌了,哈哈。
有点恐怖,如果那是半夜上来看的话。
所以,换上这我无意间不小心真的不是故意拍到的vintage唯美风照片。
是啦,有edit一下的啦。:D
嘻,这是我最近在实行的小计划。
做小东西是小女子压力到想爆炸时唯一能分散注意力的事情。
哈哈,很喜欢牛皮纸的感觉,很朴实又那么小家子,和最近换风格改走邻家女孩路线的我不约而同巧妙地搭上。
很恶心啊啊啊,哈哈哈哈哈哈!
ok,又是blackball.-.-
系友问,做么joey你酱有空每天写部落的。
然后另一个就接话说是咯是咯,然后竟然三五成群的符合是咯是咯是咯。/.\
喂,谁得空了?
我只是拿你们躺在床上懒洋洋或是犹豫待会儿晚餐要吃什么(因为他们婆妈得连吃什么都讨论个半小时)的空档来写的ok。
就好像有些人会用不同的方式来纾解渲泄,不管是聊天听音乐或是出去走走吹吹风,而我的是通过文字不可以咩。
cheh, 讲到我很像成天游手好闲无所事事酱。=^=
不要以为我好脾气就可以乱乱欺负我咯哈哈哈哈哈!
我的小学妹和我说她想瘦。
真想一个飞毛腿飞去她的脸,哈哈。
哪里肥了啦你?
但以上这图真的让我甘拜下风,好佩服。(崇拜的眼神@.@)
世上果然无难事,只怕有心人。
有种想要胖到像左图一样的程度,然后再尝试瘦到像右图一样的冲动挑战自己看看是不是有这种能耐。
哈哈哈哈哈哈哈疯了。
你的能耐为什么不要用在学业,为什么啊啊啊啊?
XD
我不管。
我现在的眼里只有blackball,其他我都看不到。
哈哈哈,赞美主。
因为袮赐下的blackball令我黑白的世界充满色彩!
(什么假文艺的statement-.-)
哈,再见世界,哈囖我的assignment!=)


No comments:

Post a Comment