Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Thursday 13 December 2012

拾壹 · 记

假期的愿望单

哈哈哈,对,我就是太无聊到把最近所有美好又好吃的画面都搬出来了。
有了小白的好处就是edit不用很麻烦照片也可以很漂亮哈哈哈。(撒花 !*\(^.^)/*)
然后吃过了这些小吃的吃后感<---(和读后感有异曲同工之妙buahahahha:D)就是我也要在假期的时候做做看!
小姐,现在才几号你就开始计划假期了!
这就是我的动力不可以吗。=P
妹妹你看到有没有很想吃?记得和mummy说她的上海月饼在中秋节过后就过时了好久所以我们要应景一下做新年饼干了哈哈哈哈哈哈。
有位中学时期很照顾我然后一有任何大大小小奇奇怪怪不管是文艺(写作演讲绕口令朗读或诗歌朗诵总之用到文字的)或武打(是运动ok? -.-)的比赛就jio我参加如果我不想参加就威胁我说学校的名誉靠你了你也不想一世英名毁于一旦吧的数学老师去了日本旅游。
我的梦幻旅程------>京都!!!
哈哈哈我突然想起他真的是一位很好又循循善诱的老师然后又很爱护学生尤其是后面班的都特别喜欢和他混在一起然后我们这些自以为很厉害的前面班竟然还大逆不道地帮他取外号上课又不专心然后每次偷他给数学题的空档吃一大堆当时觉得美味无比但其实也没有很好吃的炸鱼条。
哈哈,回忆真的很好。
然后突然警觉原来我已经毕业了三年有多。
呼,岁月不饶人啊。
再过两三个星期,本小女子竟然21了。
不能再那么幼稚了,不能了。
哇,大家好,请叫我成熟女生。XD




你问我为什么想去日本。
因为日本有章鱼烧。
这里没有咩。
有,可是章鱼没有新鲜到会弹跳的。
yer,恐怖的逻辑。
这时我家的小妹一定飞个白眼给我然后说tsktsktsk,为什么你爱吃的东西都那么奇怪的。
哈哈,你最好和我快点把吃sushi和章鱼烧的这门学问学起来,不然我就不带你去japan!
yeahhhhh期待明年梦想真的实现的那一天。
我期待,你!


"草必枯干,花必凋残,因为耶和华的气吹在其上;
百姓诚然是草。草必枯干,花必凋残;
惟有我们上帝的话,必永远立定。”《旧约·以赛亚书》第40 章

No comments:

Post a Comment