Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Wednesday 28 November 2012

外, 出。

啦啦啦,昨天是系里每天最爱欺负我只因我很好欺负然后还会对他的欺负招架不住还笑到天翻地覆的泥酷拉丝先生生日。
哈哈哈哈哈哈只要让我看见他我就会不由自主地想要肚子痛。
cheh,蒙恩快乐啦beatboxer!
愿上帝祝福你,永远都那么的搞怪又有才!=)
hmmm,总算找到一个大伙儿可以出来放松的借口。
几辆车十多个人一起出发的感觉,真好!
是一间小小的但很温暖的意式食馆- ECCO CAFE。
只卖piza和pasta, 幸好有好多蘑菇哈哈哈!



过后的续摊,是在我和blay都很想去好久的chinahouse。
yeah, 就如幻想中的一样,很有感觉的cafe。


哈哈,一天里面如我们所愿,吃了好吃的,也去了好想去的。
上帝上帝,赞美你!:D
然后,泥先生,可以和我拍照是你的荣幸哈哈哈哈哈!
下次不准再说我吃草了会变the hulk!!
生日快乐啦啦啦!XD






 有气质吗有气质吗?:DD


和这些38的系友呆在一起的日子是快乐的,很单纯的快乐。
自然地做回自己,认真乐观地看待,上帝降下每一件发生的事。
至于那些无法避免会遇到的什么不开心的或无端端出现的压力的课业的烦恼的或是奇奇怪怪的东东,我要伸出我那双不算长但也不是很短的双脚把它们都踢得远远的。
哈哈哈哈哈哈哈,怎么办?
昨天延续到今天的肚子痛,还没有康复啦。
回顾照片就是能那么的令人开心。
笑一个吧!^.^



哦,忘了说。
单眼相机,欢迎你成为我的宝贝之一。
nikon J1。J1 ---〉看起来还真的很像Joey Wan的缩写咧。
HAHAHA想太多了啦自恋的小女子!!!
cheh,你管我。=P
耶,加油吧!
studio,我来了啊啊啊啊!

No comments:

Post a Comment