Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Sunday 16 December 2012

拾叁 · 记

“耶 和 華 ─ 你 的 神 是 施 行 拯 救 、 大 有 能 力 的 主 。 他 在 你 中 間 必 因 你 歡 欣 喜 樂 , 默 然 愛 你 , 且 因 你 喜 樂 而 歡 呼 。”-西番雅书 3:17- The LORD your God is in your midst, A victorious warrior. He will exult over you with joy, He will be quiet in His love, He will rejoice over you with shouts of joy. -Zephaniah 3:17-

大家好。
经过了一夜好眠再加上亲爱的上帝撒下的无限能量。
小女子又从一条累到半条命的咸鱼重生变回原先的superwoman啦啦啦。:)

现在的精神状况是好像winnie the pooh里的这只tigger一样。
Doi doi doi 我的精力充沛是多到我好想弹跳起来啊啊啊啊啊!
所以我要弥补昨天罪恶敷衍到不行的那篇@#¥%…*^%$#@………&*^%$#我不懂要怎样形容的烂文章。
哈哈哈。

要说的是。
yeah圣诞树,我们终于相遇了。
圣诞树的主题颜色是蓝色。
然后我和阿使立小姐也刚好穿了蓝色!
*\(^____________^)/*
看得出是一个有着很大张嘴巴然后笑眯眯像个怪叔叔(为什么是怪叔叔?是可爱的小女生啦!)的大头在撒花吗?
像吗像吗?XD

今早的圣餐崇拜,很开心wendy说我穿衣很淑女HAHA。(你够了没有?=^=)
OK.
昨晚的庆典交代完毕。
喂,是谁说要弥补结果还不是那么一段啦。/.\
很抱歉。
本人患了短暂失忆症所以基本上昨天发生了什么事我还真的不怎么记得起呢。
哈哈哈哈哈哈。
这样很好啊,开心不开心都很容易度过。
转过头就忘了刚刚是吃了咖喱mee还是hokkien mee。
这样很像是老人痴呆症多过失忆症啦。
哈哈哈哈哈然后可以不要什么都是吃吗。@。@
上帝永远都是最爱我的,所以我患上这病症也是一个恩典是吗是吗?
神经病,你才真的是患上神经病好不好。
其实我很想问hor,为什么我骨子里每次都会有两个人在自问自答的?哈哈哈哈哈我觉得很恐怖可是大家就别当成一回事吧然后其实我还蛮怀疑除了老人痴呆和失忆我是不是也有人格分裂症呢啊如果是真的要怎么办呢有什么医治的方法吗要吃什么才会康复呢哦惨了啦惨了啦上帝救命啊我不想被关进精神病院啦啊啊啊啊啊
疯婆子。
大家请见谅。
小女子最近为了赶final project是压力大了点。
paiseh啦 :)
结论就是。
这篇是写来乱的。
回教堂,我来也!
(救命,我的柱子们要放哪个位置我的屋顶要圆还是方的我的墙壁要什么颜色啊?)
继续抓狂当中。
..........
.............
.................
哈,埋首苦干去去去!
Muackx!
只要想起,我们如今共同拥有的,是那昔在今在永在的父神。
心里就会无比感恩。:)
感恩的是,没有了惧怕担忧和顾虑。
有的,是那坚定仰望的信心,和勇气。
很开心你也来了教会。
为你献上深深的祝福,加油!
谢谢你,亲爱的上帝。


2 comments: