Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Wednesday 5 December 2012

肆 · 记


你说,如果我过得很好,你也会过得一样好。
我不明白,为什么你要抢掉我的台词。
很多事情,好像都是心灵相通到我想不通的。
唉,太戏剧化太过山车的情节真恼人啊。
想不通,就别想了。
不想不想,可能自然就会通了。
庆幸的是,上帝一直都那么深深的爱着祂这么一个任性得连自己都受不了的女儿。
每天都派好多天使轮流守护着她, 好像保镖保护首相一样地隆重盛大。
嗨哟,我才不会想不开然后做什么傻事然后贸贸然出现在报章头条咧。
三八,只要有食物,就会很莫名地开心起来。





谢谢pika请我吃很好吃的台湾小吃。
还记得上学期我很不开心的那段日子也是你负责逗我笑到哭出来的。
哈哈,你应该是上帝很爱雇用的手下,专门来服侍祂的公主的咯!:)

然后还有我好爱的圈圈薯条。
虽然它和我的吃草计划背道而驰。
但我不管了,一年才有好几次的机会碰上它。
嗑了才打算哈哈哈哈。
要相信,生活依旧美好。
就算发生了不快乐的事,也要相信那最后是好事。
如果不能了,就跳出那个框框吧。
看啊,窗外的青草地还在绿着。
你又在苦苦纠缠些什么呢。
系友们最近都在谈论着世界末日的话题,担心和忧虑的语气此起彼落。
但小女子说,不能释放自己,每一天都是世界末日。
至少,曾经努力挽回的勇气还在。
至少,当下的自己已经没有什么后悔和遗憾了。
该说的都说完啦,应该没什么对不起自己了吧。
既然回不去,既然事情已成定局。
就告诉自己鼓起勇气向前迈进。
或许一天伤心,一天又爬起来。
三天想念,三天又恢复元气。
一星期回想,一星期又充满能量。
然后一个月,两个月,半年,一年的。
渐渐地,慢慢地,靠着上帝恩典的,还不是那个笑得没心没肺只想把快乐带给身边人的小女子。
我想说,我不会再想回去了。
等着我的,是那充满希望的明天。
还有,那上帝一直应许会给我,那个最好的。
因为,你配得拥有的,还有你自己。
别在伤心了,奇妙恩典。
我们都要一起站起来,然后一起活得很好。
这样,才不会错乱了放手的本意,是想彼此都快乐啊。
很多话,不会再重复。
这一次,应该是最后一次了吧。
祝你幸福,也祝勇敢的小女子,幸福。
因为,我真的比较喜欢,那个笑得很灿烂的自己。微笑吧。


No comments:

Post a Comment