Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Wednesday 12 December 2012

拾 · 记

话说,我的梦想还真的多到装不完 :D
正当大伙儿都在斟酌踌躇着autocad先生的成绩出炉时。
小女子似乎选择活在自己的世界里固步自封。
哇,你的开头需要酱高深咩。
哈,我是想说我似乎对那些alphabet感到麻木了。
不管了不管了,ABC或D有很重要吗。
反正无聊的教育政策根本就没在管你期间是否有没有努力考试的时候是不是作弊的就用一张试卷来评定你是否聪明。
可能我这一科比较笨我承认啦,你要说我消极我也只好认咯哈哈。
至于有没有努力,也只需记得,观众只有一位,那就是亲爱的上帝。=)
我又专心察明智慧、狂妄和愚昧,乃知这也是捕风。因为多有智慧,就多有愁烦;加增知识的,就加增忧伤。”(《旧约·传道书》第1章
愿父神赐我更多的智慧,在待人接物上更圆融一点。
因为有时那几个系友真的会气得我快发疯啦啦啦。
说起来应该是希望上帝赐他们智慧比较多吧。
哈哈哈哈哈真的不知道为什么他们弄我生气或把我踩进无底洞的时候我的反应竟然是大笑!
你这个疯婆子,这样会令他们得寸进尺好不好。
cheh。
但上课就是那么有趣,虽然有时眼皮钓鱼的成分比较多。
唉,很难想象以后工作的生活。
所以,就别想啊!
哈哈,我好爱上课!

No comments:

Post a Comment