Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Sunday 9 December 2012

戚 · 记

十二月,就这样溜走了一个星期。
渐渐逼近的,是那些把皮绷得好紧的deadline。
但没关系,不要怕,只要信。
我有上帝当我的先锋帮我开路!=)

几件值得细数上帝恩典的事情.
*今天的主日崇拜有我很爱的诗歌,所以过程很享受。
*昨天心血来潮毅然在一小时以内做了一本我好喜欢的生活小册子,然后那是紫色的!
*突然觉得肚子空空的以为忍一忍就过去了结果还是不行然后突然有教友提着一袋两袋首相会sponsor的饭盒出现在我面前,哈哈哈神迹!
*每天都安心地睡,快乐地苏醒。
*发觉几个很有启发性爆发力的网站,有archi的design的fashion的当然还有食谱的啦。=P
*换了一套爸爸'精心'挑选的床单和枕头套,虽然那大粉红的花真的有点眼花缭乱,但只要想到他说的那句‘女孩子不是都很喜欢粉红的咩’我整个人就会笑到想要从床上滚下来。=D
*半夜肚子咕噜咕噜叫的时候,还会有室友的爱心麦片和零食。(是啦不健康啦我知道啦。)
*每天依然风雨不改的瑜伽练习和绿茶。
*伤心的时候还能打电话回去听听妈妈那很温柔的声音,然后搞笑搞笑一下就忘了原先其实是想大哭一场的,哈哈这方法真有效。
*剪了个妹妹头,系友们都说年轻了像十八岁一样但我说cheh我本来就很青春可爱的好不好哈哈哈哈。不好。哈哈哈哈哈哈三八!
*这星期吃了好多很heavy的食物,难得粗茶淡饭一下还真的不错。
*有时真的很怀念从前,怀念我的笑脸和你的冷面笑匠,怀念当时在你面前可以很舒服地做自己虽然有时我真的讲不听又教不会还有你说的大道理我都是左耳进右耳出的哈哈更可以无时无刻对你好逗你开心然后虽然有时真的气到爆炸但其实那全都只是小事而已。唉,但都不应该再难过了啦。因为,快乐占据了大部分的我们,而说实在的我都忘了到底是什么讨厌的芝麻绿豆乱乱拆散我们呢,哈哈。虽然有时真的很想打爆自己那装着很爱缅怀的脑袋的大头,不过只要你过得好,我就能安心的大步向前啦。
*最后,还是要美言那亲爱的父神。你的话语,就是这世上最动听的音符。感谢主。

No comments:

Post a Comment