Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Wednesday 25 April 2012

理性。感性。

这一次,慢慢来吧。
深呼吸,告诉自己不要急。
不要像个花痴一样,虽然很难控制。/.\
对啊,一旦爱上了就很难再用理性分析。
但感觉只是一开始重要的一环,接下来要走的路还很长呢。
想清楚想清楚,会不会是一时迷糊,一时错乱和一时错觉。
我最亲爱的上帝,如果当下我所做的是你喜悦的,是你称心的。
那我就有超乎100的勇气行走我的感觉。
赞美主,我祷告的事项有了你又一次的印证。
我真的很惊讶,又很害怕。
我祷告,星期三如果碰见他,这就是上帝应允的,是引领我持续我的感觉的。
过后真的在图书馆前看见了。
我不相信,所以我又祷告。
星期四,也就是今天。
如果我们有任何接触,上帝就算是在暗示什么。
啊,平时没什么两句的他竟然发信息给我。
我要崩溃了。
上帝,你不要再开我玩笑了好吗?
我真的不想抱有什么虚幻的希望。
理性理性,你来找我好吗?
感性感性,我不是嫌弃你不好,但适当的时候你还是得收敛一下。
我很乱,乱到很多事情都做不好了。
赞美上帝,我把一切荣耀烦恼都交托于你。
因为我相信你就是那万能的神,那无所不能的神。
如果这是你为我编写的浪漫情节,请赐一些智慧让我学聪明一些。
不要再蹉跎时间在这个不确定上,更不要拔苗助长了。
主耶稣,我想再一次确定。
向你诚心祷告,如果明天我们在哪一个转角碰面了,我就印证我的感觉。
啊,拜托了。

No comments:

Post a Comment