Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Saturday 21 April 2012

长篇大论 :)


阿罗哈部落!!!:)
赞美主,这个星期过得好快好快,溜一下就飞到星期六了。
呼,连续赶了几份assignment,原谅我就是那么的last minute.XDD
不过还是准时交上啦,我是像龟速酱慢,不过还算有效率的。哈哈!


看看看,我的小红!
之前我还cert了它的死亡(有看on call 36的观众应该看得懂。=P)
结果那天回家的时候爸爸就帮我拿去修了。
所以,它又复活啦!:)
耶!反正我不是一个喜新厌旧的人咯,接近一年的感情也不是随便用另一台新的就能取代的。希望能用到毕业。♥

明天就是本年度我最期待的一天了。
所以..........
头发保养怎么能少了呢?
因为啊,本人早已预料到当晚会有无数架canon/sony/nikon/panasonic/olympus/一大堆出名/不出名的dslr camera登场。
好啦,我知道他们未必会拍我啦,不过很难保证他们在拍的时候,我‘不小心’经过嘛。XD
真好奇那些系友们的钱哪里来,唉上帝我也好想有一天走在路上的时候你可以从天上掉一台给我。> <
回来啊!!!!!!!!!!
okok,说回护理。
从上述图片显示,你们可以很清楚地看见,我的发丝是有变柔顺的。
这都要归功于.....


我最心爱的瓶瓶罐罐们。
谢谢你们啦!
有时我在想,没有人宠自己的时候,就自己爱自己啊。
女生如果活得漂亮是为了取悦男生,那有多少的青春是浪费在别人身上的?
单身也可以很快乐,一个人也可以很好。 
爱情来得晚,才不会走得太早。
有的東西你再喜歡也不會屬於你的,有的東西你再留戀也註定要放棄的。
當你真心愛一個人,當你意識到生命的脆弱,為對方改變自己就是一件很自然很容易的事情。
生活無小事,任何一件細微的事情,都是對愛人心靈的慰藉,都是愛情的養分。
努力现在,是为了遇见未来更好的那个他。 
mr right, 我们在各自的角落努力奋斗,期待彼此的地平线相遇的那一刻吧!XD

<God has always put us in such dreaded circumstances, as He knows we will strive for it with glory and pride.>

这个星期每天都在练歌开会看书写笔记找赞助。
hmmm, 时间是停不下来的,但忙也忙得很过瘾啦。
感谢上帝!你又再给我一个新任务了。
刚得知大学要派本人当纽西兰交流会的总代表时,真的有点紧张。
毕竟nz是一个纯英语国家啊,他们的大学生可不是盖的。
等下问到我口哑哑怎么办?我怕我的三脚猫功夫hold不住全场。/.\
但过后想想。有什么好怕的?
多方祷告和加紧练习就可以了啊。
我就不信世界上有什么是办不到的。= ^ = (这大头鬼还真嚣张)。

Otago! 我每天想着这片草原入睡,好甜。=P

Auckland! NZ 的首都 :)
和当地大学交流会的方面,我做了好多功课。
University of Auckland 和 University of Otago 会和我们联谊。
到时我就准备大秀拳脚,把USM我最亲爱的理大这个名字推广到nz去!!!!!!
哈哈哈哈哈(有种宇宙万物都在我脚下的感觉XD)
但还是会怕咧,我这只胆小鬼。
上帝帮我加油,耶!大家一起加油!:) 


哈哈哈哈哈哈,这我看到就很想笑的一张。
话说昨天是文娱表演的70%彩排啊,所以要上妆上服装。
我很早就到场地去协调灯光音响排麦走位那些。
和我合作的小瓜们真爽,我这个表演者兼导演兼催场兼保姆兼负责人一手包到完不必他们操心。 哈哈!
我的partner阿福先生看了这张照片,竟然当场笑到倒地!!!
wasehhh真是一点面子都不留给我咯。 T.T
也难怪啦,我还没给他看那张的时候,我先给他看了这张。


是有点像auntie啦,不过他也笑太久了吧。-.-
还说有反差是好事,因为他喜欢偶尔的惊喜。
惊喜你的大头鬼咧,吃粪啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦啦你~ 哈哈!



赞美主,又是大爱的一个星期。
明天是主日,muackx!:)
送上香艳照几张(请问哪里香艳了?@@) , 嘻嘻 加油,生活!


WITH LOTSA LOVE, joey










4 comments:

  1. 亲爱的,几时会去纽西兰?这真是一个很棒的经验,我以你为荣,加油!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 亲爱的! 八月尾会过去哦!:) 爱你 ♥

      Delete
  2. WOOOOOOOTS~~~~ So glad to hear that you are going for a ball night and performing!! Your dinner dresses are so cute and i can't wait to see the pictures of you wearing those sweet dresses! Bet you'll electrocute a lot of gentleman there! Grab the chance!! hahaha XD

    ReplyDelete