Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Wednesday 18 April 2012

长大,是懂得取舍。:)



因为我们都太急着长大了啊。
时间一分一秒地流逝,就在我们都很期盼美好未来的当儿。
哈罗部落!
今天有小小的失落,有点生气自己对死党的不敏锐。
4月18是我美琪宝贝的生日啊!
我怎么可以那么后知后觉?


我惊觉,我们已经认识十四年了。
在这由小孩转大人,由小学生转大学生的生命阶段里。
林美琪, 你一直都在。
写到这里,我真的很不想哭的。
可能是太太太想念你了。
可能是平日的忙碌把我的脑冲坏了。
可能是习惯淡淡的关心冷冷的言语习惯不主动找你。
可能是习惯看着你贴在墙上的照片然后不自觉的嘴角上扬然后默默地按下like。
可能是大家都有自己的生活圈子了。
也可能是那讨厌的距离,真的把我们两颗拴得很紧的小小心灵,隔开了一点点。
但我觉得没关系的,我想念你,我不会大大声说出来。
因为我知道你一定也在想念我。
我们的默契不用肉麻的文字不是吗?
身在异乡的你,可好呢?
亲爱的上帝,谢谢你。
有时候友情来真的时候,真的可以胜过那不堪一击的爱情。
谢谢你,把我最亲的宝贝看顾得那么好,过得那么幸福快乐。
她的二十岁,一定是最最最漂亮的。
赞美上帝,让她活在我的过去,我的现在, 还有还有更多的未来。
林美琪, 20岁生日快乐。
爱你的话不需要多,一句就够了。
我很爱很爱你。


长大,是懂得取舍。
生命旅程中,我好像舍了好多好多人,但唯一可以信誓旦旦说的,是取了你这个宝贝。
答应我,你要活得很幸福。
我们,永远不会走散。:)
上帝爱你,我也爱你!


泡面,生日快乐。:)

No comments:

Post a Comment