Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Sunday 15 April 2012

微+幸福 ;)

惭愧的说:哈罗部落我回来了。
妹妹说得对啦,我就这样荒废了它,两个星期。
得恶补了,努力更新才对!:)
十天,说长不长,一转眼就在指缝间溜走了。
我的期中假,再见。=(
在这原本被排得好满好充实的 十天里,我只完成了计划簿里的三件事。
话说,我太高估自己的自制能力而不知量力地写下50几条要做的事情。
结果。留作下次假期吧。/.\
而那三件事。
第一件...


我答应自己一定要动手做手机套,而且是加特厚的垫才可以。
因为啊,经过了在巴士上被推到而手机飞到八百公里以外的事件后,我更小心了。
赞美主耶稣的恩典,我的小粉红复活了。hehee :)
好像有点美hor, 哈哈如有兴趣,欢迎订购 XDD




第二件事..
我新研发的blueberry choco chips cheesecake!
woohoo 这真是太振奋人心了,看到就口水直流。
(很自恋有没有?/.\)
要很感谢我那吃蓝莓酱吃上瘾的妹妹,肯让我动用她最近的心头好。
话说,那果酱真的很好吃到飞起来。
不会太甜又很多整颗的果肉。
是有点小贵啦,不过物有所值嘛。
妹妹,记得你的一天五十仙啊,存个二十天再叫妈妈补贴就可以了。
哈哈她是真的一天没它不行了。
还配上平时她最厌恶的麦片面包,真的有健康到哦!XD

第三件事..


现实的情侣XD
追戏。
嗯,就两个字,好看。
哈哈就酱。
妹妹不要打我,我是真的没有很兴奋的表情啦。
不过尚属好作品,推荐。:)

我很期待这个星期,很期待很期待。
哈哈要加油啊各位。
感谢上帝!:)
with love , joey ♥

No comments:

Post a Comment