Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Tuesday 24 April 2012

啦啦啦啦 ~ ♥

给你大大个微笑!=)

爱主更深,靠主刚强!
哈囖部落, 妈咪回来啦啦啦啦啦啦!
大伙儿还沉溺在那个蝴蝶结夜晚, 帅哥美女的画面还在眼帘。
但灰姑娘过了十二点就从公主变会小姑娘了啊。
日常生活还是得照过嘛。
呵呵。


越来越多美美的照片post在面书了。
这种一辈子也不只有几次的场面, 我好珍惜。
就好像我最爱的灰姑娘故事一样。
只要拥有了那么一晚,就算最终变回普通人又如何? =)
赞美主!
好多爱我的人都在身边, 疼我宠我把我当成小公主。
因为我在系里是最小的啊,他们都说我很manja。 buahaha!


就好像今天午餐我想吃subway。
他们直接就驾车去了!
感动啊,我亲爱的pikaa大哥还说:‘只要joey叫到, 不可以讲不可以。’
哈哈, 他的嘴巴是酱油腔滑调的,祝你和大嫂幸福!: )


我的生活很简单, 快乐又那么的充实。
烦恼一定有, 但只要乐观积极的面对,就什么都克服的了。
还有最重要当然是更爱主和经常祷告啊。 ♥
呵呵, 还有啊。
自从最近的日常作息<回归正道>之后, 我的皮肤好像变好了。
我一天喝水的容量真的很恐怖,几乎一小时就一litre。
然后喝完了又去装,趁机消脂!XDD
瑜伽绿茶依旧,还有amway的protein powder也是很有益。 
因为我不吃肉,所以蛋白质都从植物如豆类那里摄取的。
喝了很饱,就不会想吃东西。嘻嘻。


之前有段时间很沮丧,因为痘痘们都太爱我,而我不懂怎么拒绝他们。
但过后我找到一群好朋友们。
他们每天在帮我抗战, 冲啊把恼人的痘痘杀个片甲不留。


介绍给你们认识。
后排的叫彻底卸妆油,痘痘洁面霜和爽肤水。
前面长得比较小只的,是草药油,smoothener(它是外国人来的。XD)和氧气面膜。
而最前面那只,thefaceshop抗痘霜!
我的挚友!总是在我要出去见人的时候拔刀相助。


特别推荐你们这只老外。
去痘疤印的, 是有效到~~~~~~~
用个两星期,我的豆花脸都变平滑了。
看看验收结果吧!=)


是不是有焕然一新的感觉?
woohoo好皮肤我爱!

赞美主,其实我也不懂会不会有人看我的部落。
很像有点自己写自己爽的感觉。
哈哈但没关系啊,我快乐就好。
muackx!

LOTSA LOVE, joey.

2 comments:

  1. 你senior到此一游,你真的很多罐哦,介绍我用!!!哈哈,熬夜了也有很多痘痘~~

    ReplyDelete
  2. chehchehchehcheh, michelle你真的超级大无聊啦!
    干嘛stalk我!!!哈哈哈 =)
    好,我介绍你,hehee!

    ReplyDelete