Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Friday 9 November 2012


*因为我们没有什么不同,天黑时我们仰望同一片星空* 《 我们没有不同》-曲婉婷
很有意思的一首歌,小女子听了就立刻精神百倍起来。
对啊,谁说我们一定要走别人的路,是谁说的。
然后,我深深地中了婉婷姐(你和人家很熟咩?-.-)的毒瘾啦。
哈哈哈哈哈哈哈哈,整个playlist都是她的歌。
Hey, 她的英文歌真的好听到,omg的好听。
Drenched. Hideaway. Life is like a song. Star in you.
这四首最合我口味了,真的真的很喜欢。
曲好听,词有意思,最重要的是那把令人如痴如醉的声音。
听了就会很有胃口想要来碗白饭大口大口的吃啦。
有关系的咩?哈哈哈哈哈!
<I know you'll never be too far away. Because I'm your baby and you are my hideaway.> -HIDEAWAY
So sweeeeeeeeet, 大家记得去听啊啊啊啊啊! =)

有时本人会很佩服自身的懒惰。
是从头到脚说不想动就不想动的懒惰。
哈哈哈哈哈哈因为啊,这几天吃的东东,全都是在我伸手范围可以达到的。
左手张开就是室友贴心时时刻刻都为我装满的热水壶,右手向上的柜子一伸就是麦片和水果。
这还不都是为了赶那mr.working drawing害的,我都快变成机器人了啦。/.\
但,终于终于。
经过了一星期连续每天九小时呆坐在电脑前的折磨后,今天我终于能享受一下薯条的美味了。
(你也太容易满足了吧?薯条而已咧。-.-)
哈哈,hello mcshaker!

print了working drawing后的解脱 XD


我很喜欢这位蜜蜂小姐,因为她会很大声骂我很吵然后又很大力敲我的头叫我做功课。
是的,本人被证实患上被虐症。
哈哈,谢谢你一直督促我的进度啦。
我们一起加油,yeah!:D
登登,这就是所谓的working drawing。
print出来的那一刻,我真的有种孕妇生产的感觉。(你又懂是哪种感觉?)
就,大概大概啦。
哈哈哈哈因为连我自己都不相信这是我做的。
上帝,谢谢你!
又学到一课,又向前迈进一点点了!
然后这是我最喜欢的部分,我设计的独立式洋房里有grand piano woohoo!
我记得上个学期设计的designer house也有这个空间。
所以结论就是,以后我的家一定要有这个啦啦啦。
看看看,我的client竟然是我爸哈哈哈哈。
亲爱的daddy,虽然我不知道以后能不能为你建一间独立式,但现阶段你先观赏这几张图好吗。
或许等多十年你女儿会出人头地了呢?哈哈哈哈(很难讲,酱大只懒惰虫。)
哎呀不管了,对自己的要求虽然很严格,但我不想把自己逼疯就是了。
顺其自然,一切荣耀归于至高无上的上帝,爱你!
我的期中假,不知不觉你已悄悄的降临了啊。
两个月了,足足stress到我要疯掉的两个月终于过去了。
耶,我要好好充电一下,缝纫下厨做蛋糕,还有就是陪家人吃饭逛街和聊天!
然后才能再继续那接下来更不好走的两个月啊。
亲爱的小女子,和自己说加油。
亲爱的男生,你也一样,忙完了就可以放松一下了,加油!=)
嗯,晚安世界。
说哈囖,我的明天!








No comments:

Post a Comment