Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Sunday 11 November 2012

那,气息。

假期。
是淡淡的,甜甜的。
是毫无压力,令人舒畅且愉悦的。
是令人想暂时逃离那沉重的世界,令人只想做自己想做的事就算只是那短短的十天。
放松,充电,然后再继续很有力量的回到自己的岗位。
Happy holidays, happy homecoming!
Yeah :)

为小女子美好的期中假首先掀开序幕的,是与男生难得难得超难得的date。
哎哟我真的不知道要怎样形容啦,整天就是又好气又好笑然后还是很如常的抓狂。(如常,哈哈哈!)









这一天很难得,真的真的真的我找不到一个适当的词来形容的难得。
所以真的非常珍惜,可以看见你的每一个当下。
也希望每一次看到你的时候,我们都是快乐的。
哈哈赞美主,赞美袮赐下的恩典一直一直都够我们用。
好好享受你的假期吧,我可爱的男生。=)
然后很开心的,当然要数回到自家教会的喜悦。
今天敬拜赞美的歌曲,都是自己好爱好爱,听了也很感动的。
尤其是Hosanna,只要那音乐一下,那不懂从哪里来的眼泪怎么又争先恐后地排队出来面向我最爱的阿爸父神了啊。
可能是忍了太久,所以面对着上帝就不必掩饰些什么。
亲爱的那信实的神,只有单单面向袮,我才能毫无顾忌地对袮倾诉。
谢谢袮,一直都那么爱着我,就算我总是那么的任性又不听话。
可能我还不是一个很好的女儿,但我会努力学习更乖一点,并希望所做的都是令袮喜悦的。
赞美袮,我的上帝!
我的38!
uncle你的诗歌呈献和keyboard弹得很好听!
可爱的camera小姐和后面几个搞怪的。:D
这个翘屁股是什么烂pose?哈哈哈!
 
哈哈最喜欢这张了!


过后的family day,也是很难得哈哈。
能和家人呆在一起,不管做什么都变得很有意义。
爱你们,我的心肝宝贝!
这是什么经典表情哈哈哈!
总结就是,我好爱好爱我这苦尽甘来(你那苦还没尽啦。只是暂停而已。T___T)的假期。
哈哈,随便啦。
然后,我好爱好爱我身边每一个人。
更重要的,是我好爱好爱那先爱我的上帝。
晚安,这多么美丽的世界。
晚安,终于找到时间好好休息的,小女子。

No comments:

Post a Comment