Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Sunday 4 November 2012

谢恩

亲爱的阿爸天父,谢谢你。
一天里可以听到不同的人传达神那最有感染力的话语,是多么幸福的事。
只需意会,而不必言穿。
是我第二次听见,是一句听了很有感觉但肤浅的小女子仍然迷糊个中含义的话语。
是一句可以反复咀嚼反复思考进心底的话语。
是一个我承认至今还不能够达到的境界,是一个需要人生历练并超过一切物欲的羁绊的体会。
我还不够成熟啊,我还不够。
但庆幸的是,我身旁有好多良师益友。
教育着我,并灌溉着一个从前只会让情绪操控思绪然后蛮横又任性的自己。
最重要的,还是得赞美亲爱的上帝。
因你配得颂赞,因你是那至高无上的主上主。
真好,二十岁这种要熟不熟的年龄虽然很尴尬,但也很有意思。
哈哈,请各位弟兄姐妹们原谅我偶尔的幼稚,要记得今天的大标题是《要爱人并与人和睦》!
yeah,上帝万岁!=)
功课依然很多,生活依旧忙碌。
但此时的心境却是异常四平八稳的。
没有再为明日的明日担忧,也不想打扰今日的平静。 
我发觉,身边能让我学习的对象真的好多好多。
他们都很努力,很勇敢,也很坚持。
嘴上说的没有做,是必然要改掉的一个坏习惯。
小女子的坏习惯一萝萝,要从哪开始改掉我还需要好多上帝的引领。
但我深信,上帝袮不会把我丢弃的对不对?
嗯,笑一个。
加油,依旧美得好灿烂的生活。 
一个拥抱,足以令人欲言又止。
言,有时只能达意而不能尽意。
只需意会,但不必言穿。
给你,一个能让我学习好多好多的男生。
















 

No comments:

Post a Comment