Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Wednesday 7 November 2012

短篇

很好听很好听很好听曲婉婷的歌声超好听简直把我这块胖胖的起司小女子给融化了。
陶醉在她很迷幻又blue又jazz的磁性声音里,我都快要飞起来啦啦啦。
<I am drenched, in your love.> <3<3
耶,有着这么棒的音乐陪着,不知不觉那位autocad先生的朋友也逐渐被完成了,有70%吧。
嘻嘻嘻嘻,虽然腰酸背痛然后眼前雪花纷飞,但至少那份满足感还是有的。
赞美我的上帝!=)


我若能說萬人的方言、並天使的話語、卻沒有愛、我就成了鳴的鑼、響的鈸一般。-歌13:1
假如我是一根稻穗,我希望它是金黄且饱满而不是夸夸其谈的。
我要立志做个知性女生,因为今天本人发觉知性这个词比文艺还要好听一百倍哈哈哈哈哈哈哈!
可是为什么会突然发现这个呢?
因为我不小心读到一篇很棒的文章。
里头描写的完全就是和我相反的特质,哈哈哈哈还敢说很棒,简直就是悲哀啦你小女子。
cheh,所以啦,所以我才要下定决心朝知性前进嘛。
我看了眼球简直要跌出来好不好,世界上真的有这般完美的女性吗?
那应该是天使而不是普通人吧哈哈哈!  
那天,很不容易达到。
加油,知性,我期待你! =)
今天很懒惰打部落咧因为对着电脑已经无数个小时了啦,所以我可以偷懒一下吗?/.\
就以 <我要买单眼了啊啊啊啊!!!>做结束好吗?
哈哈,赞美你我的阿爸父神。
我好爱好爱你,muackx! 



No comments:

Post a Comment