Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Saturday 3 November 2012

你好,晨之美!


终于终于,能有时间过上一个比较像正常女生会过的生活。
早起,晨跑然后吃一顿很满足的营养早餐。
哈囖,我的美好星期六!

今天的阳光很霸道,冷不防地晒进被单里很不客气地把这么一个睡得熟透的小女子给叫醒。
哼,一大清早的,睡眼惺忪的我还没有闲情来拥抱内心狂野又热血沸腾的你啦。
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈形容到超恶心的啊啊啊啊啊啊!=P
但我开始佩服我那3.2mp的手机了,虽然它有时会sotsot的要我摇很大力才肯乖乖地function。
拍到很像很有feel酱是想怎样。
是想要我省钱不买单眼相机了吗?
哈哈哈哈哈哈,有大师级的架势咧。
无聊!XD


晨跑后突然很有mood想要来个大扫除。
就和室友浩浩荡荡地扫地抹地抹窗换床单枕头套和布置小桌子。
yeah,这是一件多么有成就感的任务啊。
说到小桌子这东西,我就想起大三的学长姐们在studio里都有着自己小小的角落。
可以把它布置成属于自己理想的空间,然后写意自在地呆着想灵感,看书,画画听音乐之类的。
真好。
所以,今天我也把我的小桌子布置成很informative也很随性(我室友竟然说随便T___T)的角落,因为我好歹也算是气质书生文艺小女子嘛。
哈哈哈哈哈哈哈不要脸。


然后,登登!
这就是之前赶到我半条命不见剩下另半条命硬撑着上来写部落的成品。
我很喜欢我的流动医院模型。
虽然不是很canggih(哈哈!),但却是我很用心在做的。
从零,从空空的几张纸,到车头车身,到地板屋顶,到最后的interior。
很满足啊,就是很爱这份成就感。
然后说到A2 board,我更喜欢了。
我知道自己很不实际,想的东西很多时候都行不通。
但在这次的project上,我学习到好多应该注重的细节。
然后很理智的分析应该怎么建,要用什么材料等等。
当然,要学习的还有好多好多好像天上的星星或者地上的一座山那么多。
但感谢主,你一直都在我的身旁。
然后也谢谢我的系友,男生,还有其他学长姐的指教。
哈哈哈哈,虽然有时我真的教不会又听不懂又要你们重复几百遍啦。
嗯,只要有进步,哪怕只是那么微小那么一点点。
加油,小女子!=)
谢谢pika送我很好吃的cheese tart :)

还有室友很好吃的饼干棒!

那天,与阿使立小姐的约会:)
我说,没有什么跨不过的难关,也没有下不完的大雨或是吹不完的狂风。
而你,今天微笑了吗?
With lots lots lots of love, Joey.

No comments:

Post a Comment