Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Monday 5 November 2012

忙里,偷闲。

生活就是一杯冰淇淋的调剂,一首很对感觉的音乐,或是读完一本很有智慧的书后的满足。
以很乐观的态度面对所谓虚幻的忙碌,很有道理。
真好,原来把心态调一调,所有很正面的元气都会飞到你这里来。
因为人就像一块磁铁,你想什么来,就把它吸引过来就好了。
整天抱怨这抱怨那的,没有烦恼也变成烦恼一萝萝了啦。
所以,我要做一块很大很大超级无敌大的magnet,把所有的快乐美好和愉悦都占为己有。
霸道鬼!=P
怎么办,最近甜食一直自动送上门怎么办?
我不想和那讨人厌的大肚腩说哈罗啦,但它一直笑盈盈地向我招手说来啦来啦是想怎样。
yer。 wanjoey你可以节制一点不要大开食戒吗?
忍一忍,不要被食欲先生控制。/.\
哈哈,说到这一部分。
最近有人好像瘦身成功然后还换形象然后还换发型然后还练到很像很man酱。
cheh,我不想称赞他好不好因为等下他会飞起来然后又给我很讨人厌很大男人又令我抓狂的表情啦啦啦。
哈哈哈哈我已经顶不顺我那几个系友们因为他们真的超烦的,是啦是啦他变帅了你们去他的面前讲啦。
不用24小时一直重复提醒那是我的男朋友然后一直说很man很man很man然后表现羡慕又崇拜的表情然后还竟然说你就好啦joey我也要有这样的男朋友保护我这种话。
重点是,你们是男生啊啊啊啊啊啊啊啊啊啊!!
一直欣赏别的男生的身材脸蛋和发型是怎样omg。
很恐怖啦啦啦啦啦啦啦啦!
哈哈哈哈哈哈哈哈真的快笑死我了,竟然荒唐到集在一起去like他的profile pic。
yer。你们几个不男不女的。
我的上帝啊,够了!!!!!
OK, 够了。(对不起,今天的句型有点不文艺,用下口语化的方式也不错哈哈哈)
在朋友的网志看见这个,超可爱的domo。
嘻嘻,如果每天都可以快快乐乐地过,那未尝不是最满足的幸福。
我不要求做个很厉害很厉害的人,我只期望一直都是个快乐的小女子。
yeah!
现在是9点17分。
呆在电脑前做了那眼花缭乱的working drawing也就是autocad的好朋友整整七个小时。
不能了,再做下去我会疯掉。
所以跑出来吃个营养subway当晚餐就是一个解压的方式。
double chocolate cookies很好吃! =)
然后最近。
大家都忙,很忙很忙。
男生很忙,超忙超忙。
我也很忙,周杰伦唱的我很忙我很忙。
哈哈,但没关系,说了嘛,只要心态好,我就不怕。
只要一天下来听见爸妈的鼓励并知道男生的关心并得到朋友的慰问并感觉上帝的慈爱我就能继续很有力量的前进了。(很多并-。-)
嗯,愿上帝赐给爱我和我爱的每一个人,满满的爱,还有源源不绝的恩典。
小女子,爱你!


No comments:

Post a Comment