Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Monday 26 November 2012

认定

部落部落,把我打死吧。
我怎么可以把你冷落了两个星期后才上来安抚一下啦。
哈哈哈哈,我在想象你是那哭泣的小孩,很不负责任地可爱。
不负责任,因为它随地丢垃圾啦!=3=
接下来容许我说一下很无聊又闷的感言。(大家如果要转台的话,我是ok的XD)
或许这只是一段短短的磨合过渡期。
要知道,什么事情都会遇到瓶颈。
但只要勇敢地跨过了,就会雨过天晴了啊。
小女子,乖。
你要相信,一切负面的情绪都只是那撒旦的诡计。
那最真实的上帝,还在掌控一切呢。
从来没有把当初决心一起走的话抛在脑后,就算遇上多大的风浪,我也一样。
路途坎坷,不好走,但这都只是绊脚石而已。
把它踢开,也只是取决于自己愿不愿意。
遇上你,是我这辈子最美好的事。
再也没有人可以那么固执地令我心疼地想要用满满的爱来对他好了。
我明白你的累,我真的明白。
努力地跨过吧,大步大步走向前,把方向确认一下,还不是一片晴朗天?=)
哈哈,你真的傻的可以,小女子。
正能量,回来!
我还在期待我那新project的回教堂设计诞生呢。
(救命,为什么这个sem设计的东西都那么奇怪啦?-.-)
三八,认真一点啦。=P
嗯,男生,就让我们重新再尝试一遍。
原来彼此都还是很在乎更不愿意轻易放手的不是吗?
听见你说‘继续走下去’的那一刻,突然很欣慰。
就算很难过就算真的很难过,我也不希望彼此用着我在努力撑的心态来面对的。
加油,这只是一个缓和期。
努力勇敢地走出来,小女子。
努力勇敢地走出来,我最可爱的霸道大男人又嘴硬的男生。(名字很长哈哈哈:D)
yeah,青春就要这般热血!
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈什么烂结尾!
就酱啦,花痴。
快快收拾心情迎接这上帝赐予的大美好早晨吧。
早安,世界!:)

1 comment:

  1. 当你想要放弃的时候,想想让自己坚持到这里的原因?哈哈。恭喜你找到了自己的认定,我相信你的坚持、还有你的坚强,足以打败所有的坏事情。认定万岁!xD

    ReplyDelete