Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Monday 1 October 2012

加油

亲爱的不安分因子,我要和你说拜拜了。
虽然我们不知不觉相处了二十年,但终须一别。
我要找我的理智先生做朋友去,虽然很不熟但还是要好好认识一下再培养感情。
因为他才是我继续接下来数几十年的良伴,哈。
嗯,收到没有我的大脑!
不要在嘴里说说然后还是被那些不知所谓的无聊人事物牵着鼻子走了啦。
要幸福,最重要是头脑清醒。
只要思绪清晰,放的眼光远一些,就不会被无谓的东西缠绕或牵绊。
好的,这份必修的科目还在慢慢消化的过程。
对不起,男生。
是我不会体谅你的疲惫和劳累,只顾自己耍任性又发脾气。
但谢谢你,走到今天还愿意牵着很小孩子气的我不放手地等我长大。
未来的事未来再说,只要当下是有在共同努力奋斗的,那就了无遗憾了吧。
我要说的是,我并没有忘记我们说过要一起加油一起打拼的那些话。
愿你能在主里好好休息,要知道那是最真切最能供应一切所需的上帝。
也求主看顾保守引领我们一切的一切,奉主耶稣基督得胜的圣名求,Amen. =)

No comments:

Post a Comment