Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Thursday 11 October 2012

乐,生活。

 
希望,是多么美妙的一个词。
人们活着的意义,很多时候都是因为胸口存在着的那股满怀期待和对未来的盼望。
虽然那看起来很遥远,虽然我们这般渺小的肉眼看不见。
有时很多大大小小的事件甚至是无痛无痒的芝麻绿豆都足以模糊最初的梦想。
但,更多时候,《希望》这个虚幻的小东西,总能重燃差点熄灭的熊熊火焰。
然后,又让深感疲惫的自己有了飞蛾扑火的原动力。
然后,还是很勇敢的往前冲刺。
然后,还是很快活的做着自己很喜欢的东西。
然后,还是很废话一大堆地敲着部落。
然后,还是一如往常地和大家说:哈囖各位。
哈,头脑有问题了这个小女子。/.\
今天很失常咯,haiyoo。
开学这么久没试过睡迟然后很不清醒然后还忘了带手机然后回到房的时候一看有12个misscall8个信息-.-,我觉得这都可能是亲爱的好朋友到访的关系。
头昏脑胀不在话下,走几步路有种要飘起来的感觉才是要命。
飘起来不是因为地心引力有问题或是我的节食计划成功了所以我瘦了轻了。
而是因为走起路来很没有力很想就像嫦娥奔月一样飘着回宿舍就好啦啦啦。
我的肚皮,你争气点啦。
好啦,我答应你这几天喂你吃一点饭或面或米粉或粿条或老鼠粉或直接一点就CARBOHYDRATE和多多有营养的蔬菜水果豆类瓜类好吗?
哈哈哈哈,你说不也不能了。
我没有mcd或kfc广告里的那些吸引人的鸡肉牛肉来服侍你啦。
=P

如果被我妈知道,好朋友到访的时候我还大啃冰淇淋。
我的耳朵应该被捻到美国那么远去。
T____T
我知道,虽然我妈没看见,但还是得照顾好自己的身体是不是?
唉, 就跟你说我对冰淇淋这家伙一点免疫力都没有.
好啦,喝多一点姜茶补一补吃多一点菠菜提高铁质就好了啦..
但说回来,绿茶雪糕真好吃!
哈哈哈!

登登!
这是一只手表, 是一个我觉得虽然很霸道又讨人厌可是还是那么可爱的男生送的。
哈哈哈哈哈,本人觉得自己应该是严重得了强迫症和甘愿被虐症。
不然怎么当他很凶的盯着我然后听到他很大男人地跟我说NO WAY两个字的时候,我竟然会觉得他特别omg的帅啦。
上帝,我真的不懂自己是什么品种的人来的。
明明就很想破口大骂讨厌啊啊啊啊!!结果每次都是很小绵羊很斯文的小声嘀咕:讨厌咯。
唉,总之就是被制服了啦,哼。
不过,我还是很喜欢看到你,就算顶着很不舒服的肚子大老远地跑到你的面前只聊个半小时,我也很甘愿地快乐。
 嗯,我们一起加油!=)
就在这么一个室友睡得鼻鼾声都不客气的跑出来打扰宁静的气氛时。
我也开始昏昏欲睡了。
嗯,晚安亲爱的上帝。
晚安,亲爱的自己。

No comments:

Post a Comment