Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Friday 26 October 2012

我没想过,勇敢的小女子也会有情绪崩溃的一天。
或许是坚强了好久,一个压力下来即可把自己踩得扁扁的。
毫无预警,浪潮来袭,立刻席卷了整片绿油油的草地。
本来就很眼浅很容易泪崩的自己,在心爱的人面前,更是无所遁形。
如果是我的任性破坏了之前的美好,对不起。
这颗即时炸弹,我好想把它扔掉好久了。
因为时间越久,它就变得越丑陋。
我不想面对着它,很不想。
但,不能不负责任的抛在路旁等别人去捡了然后让无辜遭殃。
所以宁愿尽早把它引爆,只因以后的路会更崎岖更蜿蜒,更没时间和精力来处理这些所谓的问题。
只是,没想过是今天。
或许你看见的,只是很微小的情绪宣泄。
或许,小女子的敏感触须永远都比别人发达。
又或许,你开始觉得问题出在你那里了,但不知道从哪着手。
我敢说,没有一对情侣不吵架就能走到最后。
很不好受,两个人沉默的感觉很不好受。
如果可以,好想每天嘻嘻哈哈的过然后看到你没心没肺地笑就好。
我愿意交托,要知道那是最真切的上帝。
可能我还看不见祂要成就的事物,可能我还是像个小孩子般地向大人讨宠爱。
可能我不能理解,在感情里应该要用什么方式才是对一个人最好的。
但我知道的,爱一个人就要全心全意,就算存在着些许的不完美,那又怎样。
上帝连这么脆弱的自己都愿意无条件的爱戴,我又有什么理由什么借口去从别人身上奢望些什么呢。
男生,我没有要否定你,我明白更知道这才是真实的你。
我也很愿意接受这样的你。
只是有时候,我不知道怎样和你说,我想要的方式。
感情本来就是一门很深的学问。
说真的,如果有考试的话我应该会不及格吧,哈哈。
可能我觉得,我想见你,我就可以花个半小时立即飞到你面前,就算只聊了两句,也很开心。
但这几次下来,我发觉冲动原来行不通。
你说的顺其自然,我找不到一个平衡点你知道吗?
每一晚的祷告,从交托家人,朋友,课业,心情,健康,自己,你,到最后我们的感情。
我都持着很相信上帝会做最好的安排的心态,然后安心地睡,再快乐地苏醒。
我不知道,我们以后会怎样。
不敢多想,更不能胡思乱想。
我很希望,当下拥有我的你是快乐的。
只想让你知道,就算有什么风雨来袭,我依然会站在原地,不会不负责任地走开。
亲爱的主耶稣,向你祷告祈求,坏情绪快快飘散,我想回到那个可爱的霸道男生和勇敢的小女子快乐的样子。
先不多想,冷静一阵子或许就雨过天晴了。
说加油,擦干眼泪继续往前飞驰吧小女子。=)

No comments:

Post a Comment