Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Saturday 13 October 2012

草草

亲爱的上帝,有时我会很好奇,当时袮是怎么看见我的。
总有一种说不上的感觉涌上心头,很复杂地不谙言语。
只知道,被袮拣选了以后,我就一直快乐着,一直一直不间断的。
赞美袮,就算生活是多么忙碌多么地令人疲惫,我知道,我还能到袮的怀抱休息。
然后又是元气满满地开始朝气蓬勃的一天。
哈囖,我的星期六早晨!=)

 




这几天都在赶着做模型。
我真的很喜欢我的组员们,哈哈。
因为大家都超级搞笑的啊,说的话是没有经过大脑的好笑啦啦啦啦!
就好像我好心关心一下蜜蜂小姐,你的脚做么?
她竟然回答:现在是不是不可以受伤先?
哇哈哈哈哈!什么表情加答案哦?
38,下次不敢问候你了咯,cheh。=^=
ok,可能是个人的笑点极低的关系,总之每次都是笑到肚子痛然后又忘了量到几cm,然后又得重来然后又拖慢了进度啦。
哈,大家专心一点好不好?
加油啦!=)



除了组别的模型,还有个人的超级无聊又无厘头货车改装变身成流动医院的project
什么和什么啦,这个学期设计的东西都超级奇怪的咯。
哈哈哈,我没有那种transformer头脑,更没有technicianmechanic的技术咯
过说到可以设计interior,我就真的有兴奋到
嘻嘻嘻,想到可以做mini size马桶(做么是马桶?-.-)和沙发和橱柜和医生护士之类的小人物,我就很开心
花了一个晚上做了那车头,有没有很可爱呢? 
(沉溺在掌声如雷其实是孤芳自赏的状态哈哈哈!
啊啊啊啊,还剩最后一个星期而已,小女子加油!

然后我觉得啊。
就算只是和男生单纯地吃个午餐,短短的一小时,我也可以心情愉快幸福满满的乐上一整天呢。
我觉得完蛋了啦我,竟然可以把他很严肃教训我要吃肉要吃饭不要一直吃菜喝麦片的那些句子自动存档为很美妙很好听的翩翩话语。
就说我真的患上了甘愿被虐喜欢被骂症。
我很可能是这世上首位得此病症的人咯,哈哈!

虽然你真的超级很够力的霸道又讨厌又凶又大男人,可是我还是很喜欢你冷面笑匠的脸,很喜欢逗你笑,很喜欢很喜欢
和你在一起没有压力地做自己,就是最简单的相处。
共同奋斗,我们的未来!=)

最近上帝一直注入很多小小的快乐元素进入我的生活里。
真诚地赞美袮,我的阿爸父神。
也谢谢你,我最可爱的男生。
你选的小东西都很对到我的taste咯,就说我们心有灵犀的啦,哈哈哈!
hanaaaa无聊的花痴,要继续认真了,努力上进!
加油,我的每一天。
我的小货车,我来了了了!
with lotsa love, JOEY. 

No comments:

Post a Comment