Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Saturday 15 September 2012

Voila Saturday!

再见我的星期六!
原本打算十一点写完部落就睡了的,怎知突然有点小饿就跑到楼下去买鸡蛋汉堡。
哈哈,后来又觉得不够饱,又泡了麦片才肯罢休。
hmmmm,今天真是愉快的一天。
虽然没做到什么功课,哈哈。
大家好,请叫我自恋气质美少女。
哈哈哈,趁着今天得空,我把之前不穿了的长裙改装了一下。
hehehe,有没有很时尚呢?
还记得大一的时候,有个讲师说我不适合archi,因为我很不实际。
还好心劝我转去fashion design吧。
erm,虽然我现在的设计还是那么不实际啦。
但我已经渐渐爱上那必须很纪律很工整也很按部就班的建筑系了。
你要我转系,我才不要呢。=P
我把裙子的前面剪了个弧度,所以造就了前短后长的cutting。
配上一条之前上网订的便宜到好像只需rm5的腰带,看起来就可以出门了。
可以把短的位置移到旁边去,也很有型。

但要穿去哪呢?
很像有点夸张,应该是超级高调极度夸张的夸张吧。
哈哈,大家如果有不要了的衣服,记得给我。
改头换面一下就是新衣服了!:)


今天一整天都呆在房里面做宅女。
看杂志看书洗衣服扫地抹地整理学妹的笔记弄裙子拍照吃水果一个人去吃晚餐刷牙冲凉发信息还有一大堆流水帐。
哈哈哈。
要说我是一个容易满足的人一点也不为过。
因为我从来都不怕一个人,因为一个人并不可怕。
废话,哈哈哈!
可以坦然地做自己想做的东西,没有任何牵绊或约束。
这才是最最最舒服的生活。
亲爱的上帝,赞美你!:)

明天是周日,也是我最爱的主日。
大家,晚安。
上帝,晚安。

 

yeah,霸道的男生要从隔壁海漂回来了。
God bless your journey haha!
with lots lots lots of love, Joey. :)

No comments:

Post a Comment