Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Thursday 27 September 2012

那绿意,来对了时机。

最近这可爱的槟岛一直下着滂沱大雨,整天都湿漉漉的,再不然就来个冷不防的毛毛细雨。
毛到我都快要生病了啦,因为我的笨脑袋就是装不下出门要带雨伞这回事。>.<
所以我决定了,我要把我的雨伞扣在书包上,虽然很像安娣但至少不会忘记。
哈哈哈,现在是下午三点,是一段美好法式马卡龙下午茶的最佳时段。
但本人现处于的位置是大学图书馆的一个很隐秘的角落,是一个没有熟人找得到我的私人空间。
延续上学期的传统,每星期至少一两天到图书馆读书的习惯,看来好像有一点成就了。
很好很好,这样才能接近自己许下的目标啊小女子。:)
因为啊,你让我呆在房间的话,我的最佳活动一定是补眠。
所以哪里能胡乱挥霍上帝赐下的光阴啦,太对不起自己了哈哈!
最近头毛很像有长了一点点,怎么说男生都是比较喜欢长发飘逸一点的咯。
cheh,我走的是个性路线啦啦啦。=P
我很喜欢这个学期报读的科目,里面有一科是architectural principle和property management。
我都很大爱这两科知识类然后可以像个哲学家一样研究笔记的,至于那科我不想再三重复形容它的难度的计算类推apply型的physics,就算了。
哈哈哈哈哈,好吧好吧说我是个没有恒心容易放弃的家伙吧。
我只是对它而已咯,别的事情我还是很卖力的。Roarrrrrrrrrr :D
 
然后,看吧!
原来蔬菜含有比肉类更多的蛋白质耶。
而且啊我的broccoli花椰菜和香菇还榜上有名!!yeahhh XD
哼,nic同学和讨厌的ck同学,你们这下子再也没有取笑我不吃肉会晕倒的理由了吧。
我才不管你们对我无穷无尽又讨厌烦人的吃肉逼迫呢,来临的海边apartment stay我要自己煮菜吃!=P
如果我说,我开心地笑是因为我也想看见你笑。
我快乐,是因为我想你也一样的快乐着。
这样,你的伤痛会不会减少那么一点点呢?
对于每一个喜欢不喜欢我,爱我不爱我的人,我都好想说:没有你们,就没有今天的我。
有时那伤痕已经深深地刻在某处了,不去碰并不代表它不存在。
但,时间能一点一滴的把它模糊掉的对吗?
期待哪一天,在你勇敢向前不忘转身的背后,还能站着这么一个由始至终很感恩上帝让自己可以崇拜你爱戴你欣赏你很想一直呵护照顾你的我灿烂地笑着伸出双手对你说,你还有我啊。
嗯,你还有我啦。
加油男生,愿上帝祝福你。:)



















 继续埋头苦干在那堆积如山阵阵飘来的书香里。
with lotsa love, joey.

No comments:

Post a Comment