Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Wednesday 19 September 2012

依旧


你知道吗,有些存在生活里的小东西,
上帝把它们创造得有些不明显。
它们很弱小,但也巨大。
它们或许很普通,很平常得连你我都忽略了。
但,就是不能缺少这一些的小美好。
这个新学期,我的愿望单上写的,都很渺小。
没有上学期的那股气势蓬勃,也没有初生之犊的翻云覆雨。
哈,平淡朴实未尝不是对烦躁心灵的一种洗涤。
最喜欢的,莫过于count your blessings。
每天细数神的恩典,也是种乐趣。
但我有点后悔写上吃冰淇淋这一项。
因为,卡路里很高啦啦啦!
哈哈不管了,偶尔来个BR pinkday offer 也不错!:D
我很喜欢上课,虽然很不专心又一直被很爱弄我的nic同学嘲笑。
他真的很坏,几乎每一堂课都在我的耳朵后吵个不停。
beatboxer就是有这种讨厌的霸气凌人,sound effect一直在换是怎样啦?=3=
一节三小时的课,我大概白眼了他不下二十次。
差点令我脱窗还有颈项抽筋。= =
但谢谢你借我抄那延续上个学期难死人的物理功课。
哈哈,明天请你吃一根我最爱的broccoli做奖励har。:)
还有,今天是本花痴生平里第一次和喜欢的人一起在同一间讲堂上着同一门课。
T___T 上帝,你就不能把我那爱紧张的个性藏起来吗?
只是上个课而已嘛,有必要那么不自然又做作吗wanjoey?
但想起来真的很很很可爱。
我逐一问了至少10个系友,‘你觉得我应该上前打招呼吗?’
 哈哈哈哈哈哈哈,打招呼。
你以为老朋友啊三八?
结果我就硬着头皮被他们推到霸道的男生面前,用握得很紧的拳头捶了他那很结实的手臂一下,然后以不用钱就能买到的灿烂笑容挥着时速一百的手掌说了一句拜拜后以飞毛腿或过于法拉利的速度逃离现场。
O.M.G 你第一天认识他咩?
酱紧张做莫?
哈哈哈哈不要问我,我也不懂。
我只知道,很多小细节,我是真的一想起就会像个傻婆一样在笑。
好啦,花痴。
快快收档去做你的正经事吧。
加油,我的生活点滴。
上帝,赞美你的恩典。

靜靜的依靠著,静静地走在回家的路上。
心有靈犀,大概就是这样吧。
就算不说话,不需任何言語。
福,就是這樣微小而確切。
霸道的男生,晚安。

No comments:

Post a Comment