Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Friday 14 September 2012

潜移默化

今天印证的一件事就是不能在不适当的时间‘小睡’因为会很容易睡过头过后又耽误了正常入睡的时间所以现在还在敲部落,很不爽。
哈哈,看来我和床的感情真的增进了不少。
今天是大好星期五,有着大好周休两日。
室友老早逃之夭夭回家去了咯,星期二才回来,残忍地留下我独守空闺<-----什么烂成语?三八。=P
早上的presentation还算ok,没有想象的糟糕。
毕竟大二的第一次,讲师们都还算通融的。
所以说,我紧张个什么啦。
只是下次我要画得再好看再informative一些啦啦啦,black and white太没意思了。=^=
然后(又来!)今天我见到了我的direct junior。
很斯文的感觉,应该是还没熟。
你等着啊,我要慢慢发掘你疯狂的一面然后把我的三八都传授给你!
哈哈哈哈。
我们这班学长姐们真是没有一点正经。
比起我的senior和我们第一次百般严肃到很像首相见面会的聚会。
我们。超级幼稚。
哈哈哈,但这也是和新人交流的方法啦。
只是可能缺少了威严这部分咯。
印象最深刻的就是自我介绍环节,有个junior说architecture是他的生命。
wow, fantastic baby。
等迟些你就知道archi不只是你的生命,还要了你的命哈哈。
加油,我的学弟妹!:)
我有一种预感,我爸会在家乡红了。
哈哈哈这就是世界上对我们几个小瓜最严厉但又是最搞笑最贴心最配合我们的daddy。
如果我这辈子没有上帝恩赐的这个爸,我现在一定是个超级没用的家伙。
我一直很相信啊,今天我们几个之所以是个快乐(不一定很厉害:D)的人,都是因为家庭的关系。
不管是读书上课还是回到家,爸都没有给予什么压力。
所以从小,我们几个称霸校园的第一名这回事一直是好多朋友的父母好奇的事情。
我还记得我好友的妈妈在巴刹遇见我妈的时候,竟然问我妈平时煮什么给我们吃。
哈哈哈安娣,你是认为吃了一些仙丹会变聪明是不是?
就一些最最最普通可是很有营养的菜肴而已啦。XD
重点是,我没有说我们有多厉害,我是要说我爸很厉害真的很厉害,当然少不了我妈。:)
他们的厉害,不是什么学历知识,是身体力行。
家庭教育,是一生中影响你最深刻的东西。
不管你在学校老师教得多好,回到家你没自动自发,也是个零。
这点,不知从几时开始,我们就被训练了这个习惯。
爸爸的督促,妈妈的循循善诱,造就今天的三姐弟妹。
我们,一直都很快乐,很无厘头的快乐,是那种五个人一起吃宵夜就会很满足的快乐。
亲情,没得选择。最珍贵,也最真挚。
 感恩亲爱的上帝,谢谢你。
加油,我的未来。
我在满怀期待充满信心地向你迈进。
因为我相信,上帝可以,所以我可以。
晚安,我爱的人们。
 


















时间就在指缝间流逝。
霸道的男生,四周月快乐。

No comments:

Post a Comment