Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Tuesday 11 September 2012

哈囖,我的大二!

可能是身体调协得太好了,开学第一天立即转换为夜猫子模式。
原本只是想慵懒些躺在不算软但勉强能接受的床上读着教科类杂志寻求新project的灵感。
但睁开眼睛这回事竟然是在四小时以后。
然后,我现在失眠了。
我的上帝。=(
所以,文艺气息又在夜深人静寂寞难耐的时刻飘来了。
恶心。
哈哈,突然很有feel要写blog不可以咩?
我知道我那坏妹妹已经骂了我不下几百次懒惰懒惰懒惰了啦。
ok 咯。 update 一下近态咯。 =P
哈哈,我想要说我这个大二的菜鸟,真的爱上了开学。
妹妹说的没有错,开学了生活自然就会很充实。
不会好像之前呆在家每天缠着她问这问那,烦东烦西的哈哈。
我想念你了啦,肥猪!
第一天和系友们没心又没肺地在班上胡闹,合力把studio的桌椅排成了很不专业很不architecture的队形,然后又在新讲师面前班门弄斧(当然不是我啦,我很低调的 XD), 再过后大家饿得肚子乱抗议可是又不肯在附近吃到很怕的美食中心罢休,宁愿驱车去超超超级远的地方吃云吞面, 结果又没开所以我们最后回到那虽然很显可是至少对我们很专一,不敢不开的美食中心解决。
吼,是怎样啦?=^=
哈哈哈,就一群很笨又假假厉害的学长姐。:D
今天搭巴士的时候,上帝就让我当了先锋,遇见两个学妹。
哎呀我知道我很笨啦,可是放了两个多月的长假难免会忘记学校的路嘛。
至少最后也有顺利把她们带到讲堂去,只是差一点迟到而已啦哈哈。
其中一个也是建筑系的,也是马六甲的,也是女的,也是很可爱的(ok这句可以省略)
看着她们傻傻又很遵守规矩(24小时学生证不离身)的样子,我就看见去年的自己。
所以,我能感受到,深刻的感受到,深深刻刻真真切切的感受到。
她们遇见我这个senior是有多么的百般无奈。
哈哈哈!如果是我,一定心里os把学姐骂得片甲不留了咯。
哪里还那么有礼貌地前谢谢后不好意思酱客气哦。XD
希望不要再有人问我路了(这个爱逃避的大头鬼-.-),其实我也长得很像新生嘛。嘻嘻 :)
很开心大家都喜欢我的手信。
像圣诞老人一样派礼物很好玩!
哈哈,从今天起我要认真努力勇敢地过好每一天,不甘心再当个糊里糊涂的菜鸟了。
我要做,老鹰,飞向自己定下的新目标,yeah!
哇。哈。哈。(大地又被踩在我脚下=P)
有点自我感觉,应该是感官神经出差错的感觉。
哼,不管了。
大家也要努力踏出梦想的第一步,加油加油啊!
上帝, 我将一切荣耀都归给你,因你是那值得钦佩颂赞的神。
晚安世界。
晚安,一个喜悦的自己。:)

















嗯,我也是很期待看见你这个三八啦哈哈。
加油了,你的大三将会是最美好的!
霸道又很嘴硬的男生,晚安

No comments:

Post a Comment