Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Tuesday 11 September 2012

归.属.感


今天,我要告诉这么一个从前只会杞人忧天,担心这担心那,担心课业的压力,担心想家的无力感,担心别人不喜欢她的吵闹,担心自己不能妥善处理事情,担心外面坏人很多,总之不管大大小小事统统都很担心的自己。
傻瓜,你要知道,你是多么幸福的啊。
你不必担心些什么,因为你那颗曾经摔破了的心老早已经被上帝捡起来看顾保守去了。
你有的,是一个永恒的爱戴,是一个上帝给你的新生命。
是当大地万物都在迅速改变而你还站在原地时,祂会引领你的一条光明的路。
所以,你还在怕什么。
不需要被那些无形的压力吓着,因为你一直都在努力着不是吗?
永远没有坚持到底的失败,也不会有半途而废的成功。
只要你把每一件小事都做好了,大事就难不倒你了。
所以,新学期加油!:)
如果朋友像生命中的宝石点缀着生活。
那我的两个守护天使就是我最宝贵最无可取代的钻石。
感恩上帝,谢谢你从来不忘把欢乐和喜乐带来我们家。
让我们三个小瓜一直一直都那么傻里傻气地快乐着。
喂喂喂你们两个,我们一起在不同的城市努力奋斗吧!:D
上个月趁着假期(还有在温宝儿小妹妹的威胁下)我们去了kl的书展。
哈哈,但算有所斩获啦。




阔别了三四年没去了,今年总算能占到一点书香回来哈哈。
文艺书生真不好当,要和别人挤很久才能把自己的心头好装进口袋里。
但没关系,有些付出是值得的!
 
这几本我在网上物色很久的书,现在竟然属于我的了!
yeahyeahyeah一百个yeah!
虽然说现阶段还是只菜鸟,但一天一点滴,我就不信这一两年我没进步。
=^= (骄傲个头啊你)
哈哈哈哈哈。
顺其自然,读得开心就好。 :)
亲爱的妹妹,我真的想你了。
你不要一个人把那超级无敌大好吃的kitkat啃完啦。
大肚腩是不会自己消失的好不好?
得空就和妈妈一起做做瑜伽,不会花你很多力的啦。-___-
嗯,读书加油啦你。
有动力是件好事!XD
大概就酱。
我睏了,明天又是大光明的一天!
晚安,我的夜晚。
哈囖,我的早晨。
 




















from yours lovely, JOEY.

No comments:

Post a Comment