Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Wednesday 22 February 2012

opps :DD

哈咯部落! XD

很有恆心是不是?
妹妹, 要不要贊下我啊? :)
今天一整天都在想著放學後要瑜伽瑜伽和部落部落。
整個人處於一個上課不專心頭腦不知飛到哪一國去了的狀態。
昨天是開學的第二堂課,竟然給我來個quizzzz :((
幸好是open book test(其實這是我們光明正大作弊的代名詞兒 XD)啦,一直抄抄抄。
上課真的很快樂。這句話我是抄襲妹妹的。
雖然已經20了,雖然不再是穿著白衣藍裙了,雖然某程度上心智應該要很成熟了。
但我還是喜歡著最初的自己,最初的大家。
毫無壓力的,嬉笑打鬧廢廢地就過完三小時的課。 
有時侯,不要把大學生國家未來的棟樑想像得那麼嚴肅認真啦,某些時候我們真的很幼稚。XD
 


2012願望單上有一條寫著:參加大學裡不同的活動。
所以最近都在忙著大學堪稱前無古人史上最強最勁爆最大型(還有現場直播-.-) 的新春聯歡會。
以上描寫方式純粹配合主席要求,如有雷同,純粹巧合
辦活動很忙,但就是‘爽’! :))


主席交代,要無時無刻打打廣告。

然後昨天去了大型會議。
我們這些design team的就是特別悠閒一點。
前提是:我們完全ignore在前面主持的人。\(^.^)/

CHEERS DESIGN TEAM!




hehee :D


pikaa圓圓的光頭超亮 XD

生活很充實,很滿足。
其實維持現狀沒什麼不好的,只是女生太會胡思亂想了。
上帝啊,請你在我想發脾氣又想emo的時候大大力不用客氣地敲下我的頭好嗎?
一直告訴自己,很多事情就讓它順其自然就好。
欲速則不達,拔苗助長是沒有用的。 
我不好賭。(新年例外啦。)
我沒有籌碼來為這場沒把握的賭局下注,所以我選擇沉默就好,雖然有時會心痛。
唉,感情事很煩心勞力的,但身不由己怎麼辦?
如果我是只冷血動物就好了,只可惜我是有血有淚的。='(


還是要加油啦各位!
感謝主,讓我再一次感覺到一team人不分晝夜埋頭苦幹的力量。
也要感謝主,在我脆弱無助的時候,天使一次又一次的出現。
還要感謝主,雖然不確定這位天使是不是也在守護著另一個人。
但,在他還沒離開之前,我會珍惜主賜給我的恩典,哪怕那最後會是屬於別人的。/.\
至少,他選擇了自己想要守護的人吧。
這篇很像很emo。
不喜歡,哈哈!
stay tuned ya~ :))

with love, joey.



No comments:

Post a Comment