Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Wednesday 15 February 2012

We are just human.

Holla world!

是被嚇醒的。應該是夢到全科拿b的時候吧。
這是一個多麼令人食唔安,坐唔落的早晨啊。
是的各位,本人在大學第一個末期考的成績出了。
只能說我媽很高興,因為不用吊銷獎學金。/.\
3.5的門檻在建築系裡算遙不可及了。
只能說感謝主感謝上帝,平時的禱告都飛到天堂去了。Amen! :))
很多事情啊人以為做好自己就好,但我們只是個凡人。
需要很多努力,也需要一些運氣,更需要的是精神上的依靠。
真的很感恩,自己清楚明白在系裡面可能不是突出的那個。
系裡人才濟濟,個個才華橫溢,所以很有衝勁想進步,想變得更好。
我是幸運的我知道,身邊一直有好多愛護我的人。
讓我的每一天都好快樂,好滿足。
他們可能只是一句問候,一些提醒,但足能讓我一點一滴的把小毛病壞習慣改掉。
我是幸福的。:)



然後又是悠閒的一個早晨。
媽媽做了芋頭內陷的綠茶布丁,好好吃!
我就很應景地自製了檸檬綠茶 。
哈哈我的生活上就是不能少了這兩兄弟嘛。
妹妹說我都快變綠巨人了,嘻嘻 *.*
但說實話,綠茶真的很多功效!
早餐一杯,睡前一杯,保證你排毒排便順暢!
XDD

 阿姨說我×苗條了×一點。
(哈哈哈,可以很多點嗎?)

這一個月一直過着公主的生活。
但要開學了,新學期了。
一直嚷著不要回大學,但還是會有小期待啦。
話說有個剛認識(也沒有很熟)的朋友以為我是banana,我快笑到窒息。
omg.我只是一個英語okok華文造詣也okok的純華人好不好? 
他說我很open.-----> 哪方面啊你指的是?
是要稱讚我爽朗?還是說我不拘小節?還是乾脆直接說我粗魯好了。-.-
時代不同了啦uncle。
如果今天我是細聲細語嬌滴滴的,我才覺得自己有病咧。HAHA x infinity!


進化論!XD
親愛的神啊,請你讓我安穩地度過這兩天。
過後我就會乖乖的回到自己的崗位了。
堅持了兩天,還會有好多明天!
stay tuned again!


No comments:

Post a Comment