Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Saturday 18 February 2012

如果大學就在我家隔壁 /.\




這是一個沒有妹妹睡在身邊的星期天, 我的軀體已抵達了檳城海域。
但你知道的, 我的心還留在軟綿綿的大床, 懶洋洋的沙發, 暖哄哄的廚房, 和呆一個小時都不想出來的浴室裡。
還有一望向左邊就會看見一個穿得很邋遢很邋遢好像發了霉睡衣裝的妹妹。
是習慣在作祟。
瑜伽老師說, 一個動作只要持續養成21天, 就會變成一種習慣。
天啊, 整整30++天了, 是要怎麼戒掉呆在家的癮啊? (大哭----> 也沒用) T.T
感謝主, 一直很感恩我是個幸福的小孩。




趁著呆在家的最後一天..

我自製了..

香菇生菜起司蛋+妹妹很抗拒的全谷麵包= 愛心三文治!
有米有很厚? :P


給最愛的靖魚吃的 XOXO


只能說我很愛動手做東西吃, 我要做個出得廳堂入得廚房的好女生啦啦啦啦!XDD
然後啊,這次是搭整整九個小時火車回去的。
但有魚的陪伴, 一下子就到了哈哈!





很像日本的火車便當有沒有??!!

魚魚和我


:))

蠢照一張 XDD

20歲還在嗅的抱枕 ×。×    


昨天也是笨妹妹的農曆生日。
我們家很奇怪, 每個人都會慶祝兩次, 陰曆陽曆各一次。哈哈。





她說她很愛芋頭蛋糕, 是啦是啦我沒在你可以一個人把整顆蛋糕給啃了。
一定要配上綠茶去脂才行啦,不然你那tayar肚腩要怎麼減啊你告訴我?XP
會幫你挑份禮物的, 你知道我的眼光可不是蓋的。(飛上天= ^ =)




怎麼辦?
很想吃這個怎麼辦?
2012的願望單一定要實現啦!
感謝主! 

 
雖然你輸我一點點,但還算個美女啦 XOXO

 




 

1 comment:

  1. 你很恶心啦!干嘛把我丑化!!抗议!!!还有去吃macaron要等我………… T.T

    ReplyDelete