Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Thursday 23 February 2012

:))

如果以神蹟來堪稱這一次的起承轉合,一點都不為過,反而非常貼切。哈哈。
上一篇歇斯底里文,我把它刪了。
因為啊,心痛的感覺放飛啦,不見了,很自然的。
這種百年難得一見的情景,竟然發生在我身上。
哈哈是值得慶幸的啦。
能找到一個你把他放第一位而他也一樣的人,很難得。
難得的是,你們不會分開,因為承諾根本不算什麼。
好多好多事我們都不能預料,或者好多好多事我們早已經猜到了。
偏向虎山行是不能的,因為我們都是最在乎彼此的人,我們不能因為想愛就愛,對嗎?:))



記得我說過自己很跟著感覺走。
如果喜歡就是喜歡,不喜歡我才懶得理你是誰。
哈哈,是啊,就是那麼感性的一個人,理性在我的字典裡好像是個極少被翻過的詞兒。
但20了啦,有時要動動腦嘗試用理智的思維來行動了。
現在沒有不好啊,反而還比之前更快樂了。
你也覺得,對嗎?^^



如果愛最終會結束的,那我們寧願不要開始,因為我們輸不起。
我們不能失去彼此,因為我們太懂彼此了。
如果愛能昇華,我希望它會成為心臟的一塊肉。
只要心跳還在,你就還在。 
哪怕有一天我們都屬於別人了,在那個心靈深處還保留著你的位置。
雖然不明顯,雖然別人看不見。
但有些東西,根本不需別人做註解,不需別人來辨別。
我懂的,我深刻明白了。



就算偶爾還是會被陰天雨天糾纏著,但下的雨流的淚都是彩色的吧。
在這個努力把習慣昇華的第一天,我期許傷心難過不要太常來拜訪,快樂笑聲要放大一些些。
這個上帝賜給我的天使,是我生命中最珍貴的禮物。
感謝主。Amen!:))

我們,一起加油!
  






No comments:

Post a Comment