Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Saturday 18 August 2012

如果,说

如果说,人一天有三十六个小时,就好了。
我知道我很贪心,但这也是一个可以把一天留得更久的方式吧。
只能说,不舍得假期结束的心情逐渐降临。
虽然要去纽西兰的日子越来越近,但,还是待在家最好了。=(
唉,我不要emo啦。T____________________________T
 
和妈妈妹妹去买了出国的用品。
这双靴子是我的心头好,算是买来奖励一下自己的礼物。
我在想象踏在雪地上是多么的浪漫无比哈哈哈!
绿油油的草原,白皙皙的小牛,我来啦!!!!!!!
(收拾行李很累人又怕遗漏这个那个,我妈酸我有得出国就好咯还要嫌什么啦哈哈哈)
然后友族同胞过年也有好处,因为什么都有大促销!
以上的用品一概50% discount, 我说真是去对时机了有没有?^.*
今天是星期六,是我很期待的一天。
因为要和老同学好朋友们来个家庭聚会。
带头举办派对我最在行了,因为我的朋友们都很懒惰策划。>.<
虽然说,我也很懒啦,但我说过只要是我喜欢的就会做的很开心啊。
yeahyeah,期待今晚的疯狂party!




短短交代的一篇,只因害怕堆积到一大堆然后又忘记然后又要很用力地想之前做过什么然后结果想不起就不了了之。
所以,还是今日事今日毕比较好。
或者说,两天事,一天blog吧。
哈哈,好啦。
cheesecake我来了,赞美主!♥
Because you are the Lord, amen! ♥

No comments:

Post a Comment