Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Saturday 4 August 2012

Grrrrr.

哈囖失而复得的部落!
我还真的以为粗心的自己不小心把你删除了,差点没哭了出来。
啊,原来只是网速不听话,lag了一下啦啦啦啦。/.\
原来,写部落这件事,已经变成我生活当中不可或缺的事情了。
平时觉得它不会走开,一直都在的啊,现在吓一吓我就慌到不知所措乱了阵脚。
连正在温习功课的妹妹也拔刀相助起来。
对不起啦,我知道我是杞人忧天了一点。(可能很多点啦。)
不过,幸好最后部落还在啦。
不然对于重新经营一个blog,我是真的有心无力了咯哈哈。
对于吃菇类这回事,坦白说我也不知道为什么可以那么上瘾。
哈哈哈,不管是煎蛋/煮面/火锅/杂菜,可说是无菇不欢。
香菇蘑菇草菇杏鲍菇金针菇松茸菇,有你们我的生活真精彩啊哈哈哈哈哈!
ei,吃多mushroom真的很多好处啦。
什么magnesium/calcium/sodium之类的矿物质它都有,可以强健骨骼和牙齿。
而且低卡低脂还有很多很多纤维容易给你饱足感。
得空记得放几片进去你爱吃的料理吧!=P
嘻嘻,由于之前达到的目标令我爸我妈欣喜若狂。
所以我们决定吃pizza庆祝庆祝。
最赚到的,当然是我那最嘴馋又不会胖-.-的妹妹啦。
柜台的收银员竟然是中学时学长团的伙伴(话说本人以前<曾经>是响当当的风云人物/.\)。
吃过domino的人都知道,样样都是self-service的。
哪里知道我竟然有特别待遇而有专人把set meal 送上咧。
都说我这般可爱的人儿很受欢迎的啦。
哇哈哈哈哈谢谢你,我昔日的得力助手hamzah。=)
 
  
我只能说,有mushroom的任何食物就是好吃的。
哈哈哈,能和家人呆在一起,就是一种很乐开怀的恩典啦啦啦。
上帝,赞美你!
晚安,世界 =)













hoorayyyyy排山倒海的弯弯等着我!

No comments:

Post a Comment