Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Tuesday 14 August 2012

就简单的三八聚会,也能让这么一个容易满足的自己快乐上一整天。
哈哈,正如晴子所说的,我们就是那么容易被哄的啊。
说说笑笑,偶尔再穿插个辣死人的毒蛇话题。
有时候,真的只能在你信得过而她/他又很懂你的人面前坦然做自己。
什么淑女形象一大堆,我才不认识这些词咧哈哈哈哈哈哈。
我说,有那么三五个傻傻陪我度过荒唐时代的知己,就是一种幸福。
前天有位帅哥生日。
我就载着鱼浩浩荡荡地去帮他庆祝。
这位中学认识五年,加起来大概有七年多的先生刚从新加坡打工回来了。
(赚够了老婆本就可以娶我的好姐妹林钢琴了啦啦啦! )
哈哈哈我说啊,缘分就是那么的奇妙。
班对从在一起到分开,又复合在一起的峰回路转,可以写成一本小说了。
只是,羊咩咩先生,你就不要一直自夸说你的脸很好看很帅,新加坡很多人想包养你做小白脸可以吗?=^=
真是欠打到一个不行。
如果我的林钢琴有在,你就完蛋了!XD
耶,迟些钢琴和星星还有维尼女孩要回来了。
我们要大玩特玩啊啊啊 ♥
哈囖,寿星公。
然后短短的聚了一下,那不懂人情世故的secret recipe竟然要收档了。
(ei 好歹你都说打烊啦,人家是有拿过奖的高级餐厅咧)
哦OK, 打烊。
很无奈地,男生们说要去泡温泉。
哈哈哈明明就是个很小很小还要收费五零吉而且羊咩咩一直吓我和鱼说很多脚烂的人泡过的热水湖。
yerrr很恶心好不好?
所以最后没去,因为我和鱼很怕会惹来香港脚。:D
续摊喝茶畅谈政治和一大堆往事只能回味的美好后,男生应该是嫌不够尽兴。
所以第二天又约出来玩。
司机大哥!
哇哈哈,好久没有乘别人的车了,因为司机总是我啊。
感动啊,可以在乘客座上睡觉/大笑/不用专心/逗司机还有拍照!

 我们真是很随性的一群。
随便一个地方都可以畅谈很久很久。
没到过马六甲的朋友们,我向你隆重推荐milkshake!
那摊位还upgrade了不少,parking lot都多过人咯。
喝完milkshake,我们就配合贪吃鱼到nadeje新一家分店去。
是很唯美浪漫风格的,大爱!









其实还有两个傻佬啦,只装酷又不要入镜,cheh。
但愿意陪女生逛街的男人还算好男人啦。
这点我要告诉钢琴,你的羊咩咩很配合我和鱼!XD
然后啊,善变本来就是天性,一时要看电影的念头立即被我用shopping取代了。
哈哈哈这件t很可爱,但我忍痛把它放了T____________T
因为要存零用钱去旅行啦。
但没关系,买件裙子奖励下自己也不错!(又分别咩?还不是一样花钱-.-)
哈哈这个星期我要穿去主日崇拜yeah!:)
送上厕所香照几张。
我要去plan一下这星期六的老同学聚会之大吃特吃大喝特喝大三八派对!
赞美主 ♥







不知不觉的,已经三个月了啊。
哈哈,霸道的男生。
Happy 3 months ♥





















No comments:

Post a Comment