Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Sunday 19 May 2013

Glory to You. ♥

*If God has brought you to it, He will bring you through it.*
这是一直以来紧握着的,没有动摇的一句话
为祂知道你可以,才会放你在这里,让一些你以为过不了的事情发生,狠狠打击你,粉碎你,再重新把你塑造成一个更好的人
过程很痛,但只有这样,才能更像祂。=)
这是身边好多好多人不了解的,也是有时不懂怎么和身旁的友人倾诉的
赞美超人爸,大学生活有教会和pka这个大家庭真好,真的很好,真的jin jia ho!
说,我是世界上最最最幸福的小孩。T.T
(还小孩,想看看自己有多老吗?=^=) 
哈哈哈,人老心不老,或返老还童,或干脆直接一点我说我不认老,怎样?=P     

 
今天是值得在日历上划一划纪念一番的日子。
可以为上帝服事真的很大大大喜乐。
没想过祂会在这个忙到快把头毛烧光的星期安排领唱这个岗位给我。
也幸好的是,我没有拒绝。
虽然之前填事奉表的时候也只敢往《助唱》这个column看。
领唱,太遥远了吧。
哈哈,但神的timing就是最好的timing。
祂知道你几时可以几时不可以,所以当祂说你可以的时候你不可以说不可以,不可以的时候你不可以说可以。
HAHAHAHHA有看懂吗?
就是祂叫你去你就去,没得求饶说NO的意思啦!=P
Yeah, MISSION COMPLETED! =D
大爱英文版的诗歌,很喜欢oceans will part。
音乐箱里还有好多好多等着排队的hillsong,每天都陪伴着autocad和Photoshop小姐一起做功课哈哈哈。
也谢谢大家的鼓励和信心,看见你们肯定的眼神,立刻像popeye一样吃菠菜加添力量了啦heeee =)
套学长们说的,尽情地在外头学完该学的,所有才艺技巧blablabla,再回到教会事奉荣耀神,才是我们真正的目的。
BUAHAHHAHAHA我不知道怎样形容这种感觉啦。
就是连上文娱的千人舞台享受掌声都没有像今天那么平和快乐。
因为我知道,我开声歌唱赞美,是为了荣耀祂。
好感动(大哭)T.T
哈,数一数,我还有一年,我还有两个sem!
耶耶耶耶耶耶耶耶我还有时间!!!
我还是有好多好多机会为袮做光做盐的!
赞美袮,超人爸!
=D
 
这辈子遇见最好的礼物,就是认识主耶稣。
这辈子最值得确幸的事情,就是不知道在哪个角落被袮拣选成了神的女儿。
这辈子最好奇的天赋,就是来自袮恩赐的那把嗓音。
我不会乐器,这是有少许遗憾的,但感恩的是袮给了我歌声,让我还是有机会为袮做点什么的。
离了袮,我什么都不是,什么都不能做。
愿一切尊贵荣耀权柄都归于那至高无上的父。
的女儿,真的好爱
♥ 
----------------------------------------------------------------------------------
这一篇,献给袮,我的超人爸。
愿我所想所做的,都是讨喜悦的。=)  
不是一切生活上的疲惫心酸痛楚难堪都能被诠释,但有了袮,我是被爱的。

No comments:

Post a Comment