Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Monday 6 May 2013

定 · 睛

我只知道,我不能停。
期限快到,又是一分两分好多分的功课排山倒海。
设计是一门持续性很高,睡眠很少,差一些灵感专注都不行的科目。
好多次在想上帝为什么会放我在这里,为什么。
我本来就是个很喜欢捧着书本在图书馆一呆就是天荒地暗的书虫啊。
怎么这把我的脑汁绞得只剩豆腐渣的科系,会在我生命里起这么大的差异。
反正想象本来就和现实本末倒置的啊,你怎么懊恼也是得继续的。
上帝把你放在这里,一定有祂的旨意的,你那么笨又呆,怎么可能三两下就明白啦。
哈,好咯,偶尔向亲爱的部落诉诉苦不行哦?
只有它不会否决我说的话,更不会说一些消极的东西来打击我啦。=P
还有tadao ando, 谢谢你那么乖,让我的展览设计进展不错,哈哈哈!
嗯,接下来的无眠星期,大大声加油,大大力加油,满满的加加加油!
爱袮,超人爸。
更爱妳,勇敢的小女子。=)
 
 真正的强大不是嗜血前行,而是选择了对残忍的从前施出了宽容。
或许青春,就是要那么重地跌一次,才懂痛。
当你觉得你的生活很难熬,恭喜你,你正往着巅峰攀爬着。
安逸,或许来得简单,但努力,正是最实在的安全感。
21岁的天空,我说着无悔。
但明天的彩虹,会更美。
飞奔!=D


No comments:

Post a Comment