Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Friday 24 May 2013

亦 · 舒缓




AMEN!
要怎么叙述这脚步没有一刻停下来歇息的星期。
用生动的文字来形容,用兴奋的语气来点缀。
还有,用快乐的歌声来歌颂。
正能量,你真好。
超人爸,你更好。
:D
没什么人能体会一大清早起身上课直到下午然后一回房就打开电脑做功课直到第二天又重复一样routine没有睡很少吃维持一星期的感觉。
就算是日对夜对的室友,也很惊讶小女子竟然熬过了这人生最长的五天。
120小时,这记录真的不敢post在面书。
因为我怕会吓坏我爸。
我真的怕,毕竟不是什么骄傲的guinness world record.
哈哈,但真的过去了,真的熬过了。
真的。
我还活着。
--------------------------------------------------------------------------------------------
×要怎么称颂袮的名,要不是袮,我早已经倒下好久好久了。×



拾土迪欧的成品。一个月的期限。两星期的概念,两星期的实践。五天的无眠。现在的满足和喜悦。满意程度:70/100。
美中不足的是那floor plan有点像印度人爱的颜色哈哈哈。
可以进步的是下次detailing要画得详细一点。
值得开心的是,autocad先生和photoshop小姐的关系越来越好,有种相辅相成的微妙变化。
哈哈哈,intern的时候我还要认识lumion和sketchup这两位高材生啦!
我相信,大三会更好,一定会更好的!=P
如果要问我牺牲睡眠牺牲玩乐牺牲享受这些都值得吗,我会说是,值得。=)
国语的一句谚语,tak kenal maka tak cinta。
或许上学期的低潮是一个转折点,从manual手绘水彩到纯电脑这个gap真的好大好大。
一度以为自己跨不过,一度真的压力到觉得自己会fail会毕不了业。=3=
神经病。胡思乱想达人之天还没塌下来你已经在挖洞躲还没有fail你已经在打着上诉信的大笨蛋非你莫属。
哈哈哈哈哈哈哈但超人爸的恩典永远够用。
所以现在不再怕不再担心,还要很享受地越挫越勇!
模型啊模型,下星期轮到你压轴登场了你也要乖乖啦!
加油 =D
 

 
感恩的是睡不好但还是有美食可以弥补一点,真的是一点而已啦。
熬夜对女生来说简直是头号杀手,而我竟然请了五位来自杀。
哈哈哈,所以。
晚安啦,世界。
晚安,相信自己一定会变强的,小女子。
                                                                                                             ×题外话×
   Autocad先生,其实你还蛮好的嘛。我们算是不打不相识吗?哈哈哈
因为只要是袮要我走的路,行的事,说的话,想的意。我都会顺服,因为,只要那是袮要我做的。=)
                     
*成功不一定屬於跑最快的人, 而是屬於『不斷在跑』的人。*
幸福未必是拥有最多的人,却是珍惜所拥有的人。
共勉之,生活。 
 

1 comment:

  1. 哇,这样很快残勒,要好好照顾自己。 =)

    ReplyDelete