Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Sunday 26 May 2013

逗 · 点

  
John 14:6  ‘Jesus said to him, “I am the way, and the truth, and the life. No one comes to the Father except through me.’


安息日好,星期日好!

原来小睡午觉是这种美妙的感觉啊,说起来我好像几十年没试过了

wow.

HAHAHAHA. 
 昨天是PKA大家庭的farewell night.
经过五位杀手摧残后的小女子在科技发达日新月异的化妆技术底下总算还能见得了人,一下。
哈哈哈哈,谢谢skin79的bb cream还有能把小女子像绿豆那么小的瞳孔画得像娃娃的maybeline睫毛膏还有一对sasa牌的假睫毛!
说起来真的没时间准备啦,裙子还是前一晚向室友借的,有点狼狈。
:D 
在车上塞了不懂多久,我们就拍了多久。
唉,女生。
哈哈哈 :D
 
 
 
叙别会是在penang 1926 heritage hotel。
Poolside Dinner很cool吧。:D
真的很感恩超人爸,这个大家庭很温暖,很喜欢里面的人,和分享神话语的片刻。
你知道吗?
那种很努力很努力地把东西都做完,然后你知道可以回到一个很窝心的家,里面的笑声和关心立刻会把你之前的什么累什么难过都洗去,这感觉真的很棒。
所以我也要把这份爱心分享出去,无论有多忙!
所以大三的课业和活动,我真的要和你拼了!!=)
yeahhh我找到船只停泊歇息的港口了yeahhh嘻嘻嘻。
 
 
 
 
第三张青色裙子的szejie是我archi的senior。
她是我很欣赏很想学习的对象。
可能是她能同时兼顾学业和PKA这本领令我佩服。
要studio好,又要时常接近神,这真的很heavy。
吼,真的很难做到的我懂。
但她一直叫我不用怕啊,因为她是活生生的例子,上帝会铺路的,我可以向她consult啦。
哎呀,反正就好像你做report assignment那样有了senior的sample后改头换面一下copy这copy那一下依样画葫芦然后就能做出一份属于你名字的report了。
哈哈哈哈哈哈哈哈对不起,我不小心泄露了我真的很讨厌做report的个性,所以大家不要学习这恶习har。=P
吼。
怎么这么唯美的叙别会dinner竟然会被那么不好听的语法破坏气氛啦。
哈哈,我好爱我的生活!
Yeah,爱袮,阿爸天父!
加油加加油,可爱的小女子!
(头歪一下plz ) 送上难得成熟look的香艳照一张。不错嘛,wanjoey。哈哈哈哈=)
成熟的人需要面具。
戴上,堅強面對现实的社會。
摘下,溫柔对待值得被爱的人。
只要心中有景,何處不是花香滿徑。
飞奔!

No comments:

Post a Comment