Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Thursday 7 February 2013

提摩太后书2:21 人若自洁,脱离卑贱的事,就必作贵重的器皿,成为圣洁,合乎主用,预备行各样的善事。
Timothy 2:21 So if someone cleanses himself of such behavior, he will be a vessel for honorable use, set apart, useful for the Master, prepared for every good work.
昨天是最后一天打工的日子了,好不舍得。
虽然只是短短的两星期,但不知是我太好相处还是同事们太爱我(这两句都好象是抬高你自己的句型好吗?==),大家都好像不想我走似的。
尤其是那可爱的十八岁小妹妹,竟然还买了我爱的烧包和蛋挞给我当下午茶。
说真的我有感动到啦,只是嘴硬又不肯表露出来而已啦。=P
我就知道我很重要嘛,亏你平时还每天刺激我又气我。
唉我走了就没人帮你当场英文翻译那一整份国语的问卷了咯。=^=
哈哈哈哈哈哈但天下无不散之宴席啦,再见了各位!
加油,有空我会回来探望你们的! :)

今天我最爱欺负的弟弟回家了,又是五人同聚的时刻,又浩浩荡荡购物了一整天。
话说,我真是个欺善怕恶的人。
欺的善,是我弟。
怕的恶,是我妹。
哈哈哈哈哈所以只要我说一,我弟不能说二。
但我妹说三,我怎么也不敢说四。
最开心的,就是打打闹闹的日子啦。
不要说我幼稚,这叫童心未泯。 =)

 
妹妹放学了直接衣也没换就出发去了。
她的沈佳宜look是真的骗了不少痴心汉啦。
还向我炫耀今年收到很多新春礼物。
neh,就是那种给一块钱就会有人帮你写心意卡表白然后送上一两颗吃了会蛀牙的糖果的那种小礼物啦。
我的形容很摆明是带了些许醋意的咯。XD
因为中学时期我好像都是和挚友约好送彼此因为担心一份都没收到所以彼此要有心理准备安慰一下彼此啦。
哈哈哈,回忆真是很可爱!:D
 
又看中了一件粉色的裤子,但最后理智先生很讨厌地悬崖勒住了我那只差点冲动想要买的马。
yer. =^=
他努力说服冲动先生的理由是 : 你刚买的那件橘色和这件有点像,而且你不适合可爱的粉色。
哈哈哈,什么和什么嘛。
无聊!



妈妈拍的,虽然朦朦的但是我喜欢 :)
 
过后又再次去了星巴克。
因为老弟说他不甘愿上个星期我们四个偷偷背着他去约会。
哈哈哈哈三八,今天一次过补偿给你啦。=D
一家人,就是少了谁都不行。
赞美袮,我的阿爸天父!
明天要帮妹妹和妈妈服务的指甲油,粉色系好可爱!
干弟弟从泰国买回来的, sawadikap :D
 好喜欢弟弟的新宠ipod的前镜头
yeah,新年又要来临咯。
期待那红彤彤的喜悦气氛还有回外婆家还有吃一大堆很肥很油腻但很爽的年饼还有那红包和放鞭炮!
晚安,依旧灿烂的世界。
晚安,连自己都爱上的小女子。=)
要说的是,好喜欢妳那不惧风雨的笑容,还有宁愿大哭也不肯说放弃的那股傻劲。
只要坚信,彩虹永远都在另一边等着妳。
只要握着天父那温暖的手,路还是可以很踏实地走。
赞美袮的恩典,God is great! =) ♥
快告诉我,小女子也是可以很有气质的哈哈哈哈哈哈!
with lots of LOVES, joey. ♥

No comments:

Post a Comment