Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Saturday 23 February 2013

启程

 
各位好。
继上一篇无厘头生气到爆的文章后, 本人又回到了属于自己的部落。
哇,那个人真的是超级无聊极致的咯。
要变瘦要变漂亮还需要你批准吗?
一定是要受到刺激或是被人抛弃才可以替自己增值的是不是?
而且你的重伤并不会为任何人添上任何价值。
总的来说就是,我活着不是为了取悦你或任何人。
哇,我好凶。
哈哈,不好意思啦。
其实我还是很小文艺的,嘻嘻(笑到很小声)。:DD





摄影和编辑真的超级无敌好玩加有趣。
是兴趣又是一门才艺。
哇,真好。
wanjoey等了二十几年终于有一项搬得上台面的才艺了哈哈哈哈哈哈。
最满足的就是可以把快乐瞬间都捕捉下来啊。
小确幸,aloha我们又见面了 =P



去了一间叫pik nik的cafe。
那里的食物好吃到我飞起来了啦!
我的是big fish,两层厚的waffle加上炸鱼和cheese和蔬菜和特质酱汁。
给你一个LIKE! 
吃东西超幸福,也是我生存的目标哈哈哈哈哈哈哈哈。
也太没志气了吧你?
cheh, 让本人解释一番。
首先你要吃好吃的,就一定会很贵,很贵就需要钱,需要钱就需要付出,需要付出就需要埋首苦干,但埋首苦干前就要把书念好。
结论就是,把书念好,就可以吃好吃的。
是吧,这是一条大道理是吧?=P





然后在摄影中呢,一定要有一个愿意被你当模特儿来拍而且愿意当你是模特儿来拍的人。
虽然本人长得不高,偶尔还会有不知名的小赘肉跑出来当装饰。
但撇开我的专业系友摄影师们不说,他们那些什么HDR什么ISO什么东东我真的听不懂。
我只是懂要拍就要拍到人美美又很可爱的啦。
哈哈哈哈哈,任性的小女子本质重出江湖!
yeah赞美我最爱的阿爸天父!
Muackssss♥
 
OH YES. 我最近疯狂爱上在大学的绿草地上奔驰的感觉。
一天可以跑上至少十圈我是疯了我!
哈哈哈,gogogo大作战。
蒙恩,愿在主里彼此都蒙上无上限的恩典。
加油!♥


No comments:

Post a Comment