Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Monday 25 February 2013

雨中。 想

 
连续一星期七天的跑步训练。
已经可以安然地跑完自己定下的目标后又无忧无虑地吃着自己想吃的。
从来没试过这么没压力地吃东西。
什么卡路里或者热量脂肪我才管不了那么多。
哈,有output的日子就是可以任性一点。
随手写了几句勉励自己的话语贴在墙上。
想画一朵坚强的野蔷薇送给自己怎知用错了笔的lineweight结果成品出来好像一个很僵硬的榴莲壳。
哈哈哈哈哈哈,算。
不完美也是一种缺陷美!
看来photoshop也遮掩不了这可爱的锋芒毕露了。XDDD

想说,倔强这家伙真是不好惹。
一旦惹上了就别想着摆脱。
就算刚刚是在下着猫和狗的雨(raining cats and dogs :DDD),我也不想间断那挑战身体极限的有氧运动。
所以回来的时候已经是一只落汤鸡,不顾旁人眼光只顾自己跑得很爽的落汤鸡。
哈哈哈,整个操场只有小女子一人,冷清的夸张。
哦对,还有那跑到结尾的时候贸然出现的bangla清洁工人,吓我一跳。
但我想就算是什么坏人或杀人魔应该也对湿答答的落汤鸡没什么大兴趣吧。
他们还会以为我是什么变态呢!
所以,我是非常安全的!*wink*
湿到像什么一样,我的米尼米奇你们也感到一丝凉意吧哈哈哈哈!
可爱的室友竟然还问我干嘛不带伞。
哇,你有看过人家跑步还带伞的咩,酱不是很忙咯。
真的很三八。=P
豆大的雨滴打在脸上很是舒服,脚丫踩着的水迹四处溅起,被徐徐的微风吻着让疲累的身躯更有动力。
雨中即景,想了很多。
或许上帝就是那么的特别。
你要的东西祂不会贸贸然赐给你。
想要漂亮,不会突然降下一大堆护肤化妆品。
而是在你暴饮暴食跌入谷底后开始一点一滴地爬起来找寻可以被雕塑的自己。
想要成熟,不会第二天睡醒就头头是道的说着一大堆大道理。
而是在你经历了很多的挫折后仍然昂首骄傲的说着我不怕我要坚强勇敢。
想要成功,才不会白白地让你占有任何不切实际的荣誉。
而是在每一次的小成就背后装上自身极限可以忍耐的挑战然后一步一步地往上爬。
然后,在这些风雨的背后,你惊然发觉,原来自己是那么的蒙恩。
赞美袮,我的避风港。
也爱你,从没放弃的念头,也一直踏实向前走的,小女子。 =)
×就算没人在雨中帮你撑伞,也要自个儿翩翩起舞活得漂亮。×
With lots of loves, Joey. ♥





No comments:

Post a Comment