Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Wednesday 20 March 2013

一日两篇


我亲爱的DNA, 永别了。
明年不能再申请了啦,要知道本人是一只被绑着脚的小鸟。(是被scholarship bond啦什么和什么嘛。>.<)
小蜜蜂说那老板叫我明年再来的意思是说要看我今年有没有进步,进步了他才要我。
好咯,可能真的是我不够厉害,不够和别人竞争,就认了吧。伤心T.T
此地不留人,自有留人处。(一阵葡萄酸~)
哈哈哈,不管怎样还是要赞美主啦。
在坏消息降临的时候总是有另一个好消息在背后back up。
谢谢你archicentre的那句delighted。
你delighted,我也很delighted。
哈哈哈,大家都为我拿到这间ARCHICENTRE而感到高兴喜悦啊。
其实也是好事啦,至少这是我的second choice。
申请这类东西的时候总是提醒自己不能再像想当年申请那无厘头不公平到爆的JPA那么孤注一掷了。
顺其自然是当时我学到最大的功课。
所以就算这一次是有不开心又呐喊了那么一下下,但还是能很平静地向大家报喜并分享喜悦。
(我真的有很努力在做功课申请我的梦想的,是他们不要我而已。T.T)
小女子长大了咧有没有。=)
上帝安排的一定是对我最好的,所以我只要乖乖顺服就可以了啦。
耶,三个月不用愁吃住穿还可以存钱去完成旅游梦可以和姨姨们shopping还可以每星期回家陪爸妈妹又可以回我最爱的hometown church!
高声欢唱我的上帝超人爸是最好的!
嘻,今天第二篇。
有确幸的事就要感恩!
六月的intern,我和你拼了!!!=D



顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服 顺服
小女子,上帝已经告诉你祂的旨意。
这是祂回应你祷告里的答案,是你愿意交托的答案。
惋惜的是,我们只会形成两条平行线,没有交点。渐行渐远。
强求,亦是徒然。
至少,努力过付出过等待过也期盼过。
虽然这不是自己心里想要好久的那个答案。 
但,还是得全然顺服。
这一次,是为自己冲刺。
加油!  

No comments:

Post a Comment