Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Wednesday 20 March 2013

早安,晨曦!

And Joshua continued, " Don't ever be afraid or discouraged. Be brave and strong. This is what the LORD will do to all your enemies.-Joshua 10:25-
輕鬆的路走來愜意。
但辛苦登上山頂,才能看到更遼闊的美景。
我说着的是那熬了几个不知所谓的夜。
下一次在路上碰见我,千万不要把我认出来,或者你根本认不出我来。
接近老态龙钟的标准只差没有白发苍苍而已,救命。=______='''
哈哈哈,请叫我老女子,小女子卸任了啊啊啊啊啊啊啊~!
但感谢超人爸,食物的慰藉总算有弥补到一点点那身躯和心灵的不平衡(是严重失衡T.T)。
睡不好,吃一定要好啦!
然后最近发觉我爱上了乌冬。
不管是味噌还是干捞还是清汤总之配上它我就好想叫上两碗。
QQ的乌冬面条吃起来很QQ,因为那间拉面店的名字叫QQ。
哈哈哈哈哈哈哈哈。
对不起,又是自我娱乐的时段。=P
谢谢你们加油鼓励的话。
虽然真的好累但只要想到没有放弃的理由就很有冲劲地往前奔跑啊。
好爱好爱好爱好爱x100000000个大爱你们每一个人!
愿大家一起在上帝的话语里自由地畅游,像一只很可爱的海豚般被大海宠爱着。
heeeee上帝ILY! XOXO ♥
加油啦,我的taylorswift演唱会舞台。
还是忍不住想骂几句whatthefish啦啦啦啦!
·!@~#¥%……&×()=+(×&^$#&*((^#@!%¥#@!~%…^$#&¥#@!~@¥……&××()×&…
分享一个学姐们双手双脚赞同的文章 --> 女人的猫性
不完全认同但有一部分真的是这样。
答应自己,一定要变得独立强大起来。
不是要做什么强势的女强人。
而是继续热爱生命热爱主热爱所有爱我和我爱的人并有着一颗比任何人都强大的心脏来负荷世上一切瓶颈挫折失败负面不顺遂并以大大乐活开朗热情可爱blablabla等等非常positive的小女生。
哈,ROARRRRRRRR! =)
最后,送上早晨美景之睡不醒香照一张!
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈 =P




 

No comments:

Post a Comment