Silence. with His accompany. ♥

My photo
I am passionate about * Exciting things. A tiny living creature is enough to cheer one's life. *Warm, enthusiastic and live in the world of possibilities. *Passion and it lends me the ability to inspire and motivate others, which by I can talk my way in or out of anything. * Love life, seeing it as a special gift, and strive to make the most out of it. *Owning an ability to embrace change and variety, and even be enthusiastic about it, as I realize that it is a real asset to deal with change on a very regular basis *Being flexible and adaptable, I am open- minded to change in many forms. *Willing to meet new people and experience new places, ideas and possibilities while easily build up a rapport with all sorts of people, network with ease and do well in jobs that involve reading people. *Loving to work in projects be it architectural or social. Striking for excellence in doing everything while enhancing positive values and quality. *Strongly believing that positive mind can change a person's whole life and I have a flame in motivating people working in a same team with same goal with me.

Friday 2 May 2014

A little update!


多久没上来了,是多久了啊。
Thank God for all the good life, pretty moments and awesome grace.
如果上帝袮出现在我的面前,我一定像koala一样抱得袮紧紧的。
哈!


 1. 履历表
完成CV的感觉就是:原来这三年过得好快,快得我来不及欣赏好多美好的风景就已经从指缝间一点一滴地溜走了。喜欢这样简单的排版,原以为我这种高调的个性会选择奢华很boom的那种哈哈,结果还是觉得let the work speaks rather than word. ;)


2. Georgetown Site Model
又一个爆肝计划之模型大作战!但超级喜欢那些很小很小的迷你建筑。可不可以有好心人士把我们这价值1000++的作品买回家当装饰啊?哈,很占位子啦!


3.Tour Directions Ambassador
真的好喜欢这份工作,好爱编辑打字写作文,更爱排版修图见客户和最重要的是可以有好多试吃活动,而且每一次都好像吃BUFFET一样吃到肚子大大个才罢休!(你的fitness plan丢去那一国了啊?-.-)哈,我正业副业都要兼顾完美,yay!=D


4.爱尔兰世青高峰会ONE YOUNG WORLD SUMMIT 2014
哈咯omg我想到这真是要疯了,我怎么会被选上其实我也不懂,不是很清楚到底是他们的评分水准低还是上帝偷偷加我的名字进去之类的哈哈哈。总之就是第二次代表大学出国参与交流(第一次的纽西兰经验真棒!)。然后这次一所大学只有一位代表,算是以大使的身份出征。啊啊啊啊啊啊,是想怎样啦,上次还说有其他11位当挡箭牌所以我可以骗吃骗吃一下。这一次,我的英文何时才能练到一口正宗的英式腔调呢?哈哈哈哈哈什么啊你!认真点,加油小女子GOGOGO!IRELAND I LOVE YOUUUUUU!


5. 好爱我的电锅,百变多样化又方便快捷。
更爱这些吃进去没有负担的菜菜菜和菇菇菇!
heeee健康的人生从饮食开始!
(自编口号达人又来!>.<)


哈,总之最近一直有好事发生,赞美我最最最最一千一百个最爱的阿爸父!
有好心态,就会有好心情,有好心情,就一定有好事发生。
就算没有,也要相信未来会有。
:)
With love, Your dearest daugther, Joey. 

-----------------------------------------------------------------

-In order to succeed, your desire for success should be greater than your fear of failure.-


4 comments:

  1. 哇,去爱尔兰?!几时去?亲爱的,你真棒!一路顺风,加油加油~~(其实说了那么多重点就是不要忘了我的手信啊,哈哈!:P)

    ReplyDelete
  2. 即将到来的十月去的!既兴奋期待也有些压力啊啊啊啊!哈哈谢啦,手信一定送到! :D

    ReplyDelete